Er der et produkt involveret? |
var der ingen produkter?
Er der et produkt involveret? |
Det var der sikkert ikke. Så ville vi nok have fået svar. |
Hej Allesammen:-) Undskyld ventetiden på mit svar, men en lille ferie var nødvendig:-) Jo der er produkter envolveret, ellers ville det jo være ulovligt pyramidespil! Kort: Istedet før at sælge medlemskaber til dette ferie-selskab, er det muligt og helt lovligt, at være medlem på en lidt billigere, og meget mere effektiv måde. Det handler altså ikke om at sælge mange ting som f.eks, Amway, men at etablere et aktivt hold, hvor de dygtige hjælper de mindre dygtige..det for ALLE noget ud af! Casper |
hvad er det for et ferie-sted??? og syntes nu stadig du skal se på forbrugermandens hjemmeside... jeg tror altså ikke han ville kalde det et realt produkt... så kunne folk da lige så godt tage strukturen og så give folk et stykke papir. og kalde det produktet. der står nået om et sted at de penge man betaler skal passen med den værdi man får. hvad sker der hvis man IKKE tilmelder nogle personer i det her??? kan du selv bruge det hvis der ikke kommer nogle kunder ind??? kan du ikke forklare din kort.... i en lang version... og virkelig skåret ud i pap... så også jeg forstår det... hi hi... fatter det ikke rigtigt... nok derfor alle disse spørgsmål |
ok: Hvis du nu bliver medlem af Clubfreedom, betaler du $150 og for med det samme en rabat kupon, på samme beløb til en valgfri ferie. Du kan også bruge 6k4you: Her betaler man 2 andres positioner, og for en stor produktpakke med diverse internet værktøjer osv. Det gode her er, at hvis man nu ikke kan finde 2 som gerne vil tjene penge, har man ingen at betale for og derfor ikke betalt noget! Men langt de fleste kan betale for 2.. Jeg skriver en LAAANG forklaring senere idag Venligst Casper |
Jeg har lige siddet og kigget på siden www.6k4you.com og det er ikke andet end en pengemaskine for dem i toppen. Man får godt nok nogle "produkter" for de $65 (ca. 400 kr) man betaler: Men med det kendskab jeg har til den form for produkter, så er det ikke så meget af det der kan bruges. Det meste af det er sikkert noget der går i USA, men her tror jeg næppe. Desuden er det sikkert noget man også kan finde gratis rundt omkring. En anden ting man skal tænke på er at man betaler $65 men får $6000 ud senere... hvor kommer de $6000 fra? I følge min regnebog vil dette give underskud... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jo produkterne er da ok, og det er da muligt at de kan findes andre steder på nettet. Det er nu ikke kun får dem der er hurtige, altså "dem i toppen". Din underskuds-udregning er vidst baseret på ufuldstændige fakta:-) Det er IKKE en underskudsforretning. Dette vil jeg forklarer snarest her på forummet:-) Casper |
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej KØBER man retten til at KØBE billigere ferier? Så sælger du jo heller ikke et produkt,så er det kun forklædt pengestrøm - hvis det kun handler om at få flere ind i systemet, mere end det handler om reel varesalg, så er det på kanten af ren pyramide spil også selv om det kun er 65$ Men jeg vil da ladet tvivlen komme dig til gode, da jeg selv arbejder med MLM (Nuskin) Mvh Kiel |