Hej derude Jeg skriver til den af jer der lige har overskuddet til at spare, dele viden med mig der er en "kommende" iværksætter på butikssiden. Jeg har igennem 20 år beskæftiget mig med afsætning men hovedsageligt på kontraktmarkedet. I en alder af 41 har jeg besluttet mig for at undersøge mulighederne for at starte internet og butik op men gerne med en kant. Jeg leder efter tøj der har noget andet end det der ses idag og det skal henvende sig til børn og unge fra ca 4 år til ca. 12 og gerne være anderledes fedt. Jeg har selvklart selv støvet et par brands op men er da modtagelig for input på hvad der ellers er derude. Derudover har jeg ingen erfarimg med at starte detail op med tøj som base. Jeg har 10 års erfaring fra detail og har startet adskillige butikker op men aldrig i branchen tøj. Så er der gode råd og vejledninger i kan bidrage med så er jeg voldsomt modtagelig. Stedet er fundet og er markant anderledes and noget andet jeg nogensinde har set. Indretningen vil være som noget branchen ikke har set før og strukturen i salget vil også fravige normerne. Der bliver tale om aktiviteter i en levende og nytænkende butik flankeret af internetsalget selvfølgelig. Lige nu laver jeg forretningsplan - men er meget interesseret i en masse kompetente råd fra jer derude der lige kan twiste den sidste krølle på halen. jeg kan bruge hjælp i forhold til måden at budgettere på, planlægning af vareflow - kollektioner og så videre. Hold jer ikke tilbage Kuul |
Forretning Børne Ungdomstøj
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)