Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger MLM'er til et nyt sportstrading software - vær blandt de allerførste i DK!

Side 11 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 61
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sportstrading,

Jeg har været i råvare og valutahandel siden 1989, og jeg har ikke hænder nok til at tælle hvor mange gange jeg er blevet præsenteret for luftkasteller som dette.

Der er en simpel faktor, som er helt overset i denne debat, og som du selv burde have regnet på inden du bevægede dig ud i det åbne med dette.

Når massen hele tiden vinder, så er der kun en til at betale; Nemlig den der udbyder spillet, tage den anden side af handlen eller hvad du vil kalde det. Så går det hurtigt, meget hurtigt, på røven og så er dit fantasifoster af et system helt ubrugeligt.

Så simpelt kan det sættes op, og der er ikke nogen grund til at bruge voldsomt mange formler på det, jeg har set det så mange gange at man tror det må være løgn at der stadig er nogle der gider at bruge tid på at stikke blår i øjnene på andre folk.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig gætte... Du skal finde 10 personer? :P

Og hvis man vinder 90% af gangene, hvorfor så overhovedet arbejde mere?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sportstrading,

Du kan sagtens overbevise os om at det duer. I øvrigt fint du viser et billede af softwaren. Dit billede bekræfter, at det er "imod uafgjort" systemet, som softwaren skal hjælpe med.

Hvis du vil overbevise os om, at softwaren duer, skal du blot poste 1 enkelt bet (du skal jo ikke give alt væk). Du skal blot skrive dit bet her i tråden INDEN kampstart og hvad man evt. skal gøre efterfølgende i løbet af kampen.

Nu påstår jeg, at dit software omhandler "imod uafgjort" systemet (dette er kun et gæt, men indtil videre har jeg ramt rigtigt, virker det som om). Det er korrekt, at 0-0 ikke giver en gevinst i systemet. En anden udfordring i systemet er, når "the underdog" kommer foran 1 - 0 på udebane. Så bevæger oddset sig ikke nok til at man kan lave en arbitrage. Og når herefter hjemmefavoritten scorer og kampen ender 1-1, ja så er der desværre ikke gevinst. I hvert fald hvis der er tale om imod uafgjort systemet.
Vinder man penge, hvis kampen ender uafgjort fx 1-1? Du skriver, at I altid vinder sålænge kampen ikke ender 0-0. Hvad med ovenstående senarie?

Indtil videre når vi spørger ind til systemet, oplyser du at du stadig tester og er ved at lære det at kende. Du kan derfor ikke give et præcist svar. Og i næste øjeblik skriver du at du har vundet EFTER kampen er slut.

For mig virker det som om, at du ikke anvender softwaren selv (hvorfor kender du kun selv svaret på), men du er dog interesseret i at få folk under dig, så du kan tjene en masse MLM penge. Jeg kan hertil tilføje, at dem som jeg pt har set tjene fornuftige MLM penge, lever og ånder for produktet og ved alt om det. Ligesom alle andre iværsættere.

Ovenstående er hvorfor jeg forholder mig skeptisk over for dit MLM produkt, men du er naturligvis velkommen til at vise mig + de andre Aminoer, at det er et fantastisk produkt. Jeg forsøger altid at være positiv og vil derfor give dig endnu en chance for at bevise udfaldet af en kamp INDEN kampstart.

Iøvrigt kan jeg tilføje, at jeg Googlede Whois på ejeren af MLM hjemmesiden. Han tilbyder også andre "bliv hurtig rig produkter". Kender du noget til dette?

Og hvorfor er der ikke information på hjemmesiden? Alle andre MLM produkter (uanset ens mening om disse) står ved deres produkt og kan fremvise information om produktet. Hvorfor skjule et måske godt produkt?

Til nye læsere der ikke kender Betfair, kan jeg anbefale at læse mit tidligere indlæg i denne debat omkring dette.

Pas på jer selv og god aften til jer alle sammen! :)

.

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så... Det første billed viser hvordan jeg placerer et bet på bet-fair FØR kamp start. oddsen er 3,5 og jeg sætter 100 kr. Min hæftelse er 250 kr. dvs at vise den bliver uafgjjort taber jeg 250 kr.

Når der så scores 1 mål, så vil oddsen ændre sig, og typisk vil køb "uafgjort" oddsen stiger til lad os sige 6 stykker. Herefter går du ind og køber "uafgjort" til de 6 i odds og indsætter den her gang omkring halvt så meget som din første indsat på de 100 kr. Dvs. omkring 60 kr. Og de 60 kr. er så også din hæftelse. Men gevinsten er gange de 6 i odds. Omkring 300 kr.

Hvis kampen ender 1-0 så taber du 60 på uafgjort men vinder 100 på MOD uafgjort. Så har du tjent 40 kr. Omvendt hvis kampen så ender 1-1 så taber du din hæftelse  på de 250 kr. men vinder omkring 300 kr. på din uafgjorte odds.

Softwaren fortæller hvornår du skal handle.

Det kan ske at hvis et super hold spiller mod et bund hold at 2nd bet ikke er høj i odds. Men jeg så tro at sandsynligheden for at topholdet taber også er lille.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sportstrading:

Softwaren fortæller hvornår du skal handle.

Det kan ske at hvis et super hold spiller mod et bund hold at 2nd bet ikke er høj i odds. Men jeg så tro at sandsynligheden for at topholdet taber også er lille.

Jeg kunne godt tænke mig at høre for nogle af spillerne, for jeg må tilstå at jeg ikke kan få øje på ideen med softwaren. Hvis man ikke har softwaren, så er det vel blot at tænke selv og beslutte hvornår man handler...Hvis Lyon er foran 1-0, så er det vel blot at vælge et odds ved køb uafgjort som man er tilfreds med.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke fået læst hele tråden igennem. Jeg har dog læst mig til, at det er noget med at man skal spille på de rigtige tidspunkter live etc. Jeg synes det er synd og skam, hvis der er blevet brugt 35 millioner på at udvikle systemet. Da jeg har en guide som kan gøre det præcis det samme som dit program (Går jeg i hvert fald ud fra). Guiden findes på diverse torrent-sider, gratis.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sportstrading,

Det er altså ikke personligt, at jeg bliver ved med at stille spørgsmål. :)
Men du har nu valgt Nice - Lyon og at spille imod uafgjort i den kamp? Jeg kan se på dit billede, at du ikke har bekræftet dit vædemål? Men jeg formoder, at du gennemfører dit vædemål? Det er jo vigtigt at kunne stå inden for produktet man sælger :)

.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Du har ret. Spil mod uafgjort. Når (og hvis) Lyon scorer, skulle oddset gerne stige på uafgjort. Herefter kan du med rette indsats købe uafgjort og vinde uanset udfaldet af kampen.

Hvis jeg husker rigtigt, kan man sidde og regne lidt frem og tilbage på Betfair med forskellige odds og indsatser uden at være logget ind.

Men igen, det handler om hvorvidt man kan forudse hvad der vil ske i en kamp. Der spilles mange pokalkampe i dag i Europa. Jeg er spændt på om der sker et mirakel i Real Madrids kamp, da træneren har udtalt at den første kamp ik er vigtig + han sparer spillere. I sådan en kamp, kan oddset hurtigt bevæge sig sjovt, da Madrid er kæmpe favoritter mod 3 divisions holdet.

Så det er vigtigt at vælge de rette kampe. :)


.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Marc,

Det eneste jeg kan se som en fordel ved softwaren er, hvis den er ekstremt god til at vælge de rette kampe. Dette er det eneste salgsargument, som jeg mener kan gøre softwaren interesant. Men så skal den også være så god, at den tjener sig selv hjem og man ikke absolut behøver at få andre folk under sig! :)

Mht. imod uafgjort systemet kan man også finde dette gratis i forskellige forums, hvor medlemmer diskutterer og afprøver forskellige versioner. :)

Til alle dem der læser med og tænker lette penge, pas på jer selv! Brug jeres energi på noget godt, som du/i kan være stolte af i stedet og som er sjovt hver dag :)




.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sportstrading,

Vandt du på kampen Nice - Lyon?

Jeg så på livescore.com at Nice (the underdog) kom foran og Lyon scorede kort efter. Dette er som regel ikke så godt i imod uafgjort systemet. + Nice kom foran igen og endte med at vinde.

Ovenstående beviser endnu engang, at der ikke er noget der hedder en sikker kamp. Jeg kan kun anbefale, at bruge sin energi på et projekt man glæder sig til hver morgen og kan være stolt af.

God aften! :)

.

Side 11 ud af 12 (112 indlæg)