Hej derude, Jeg vil bare lige dele Surftown's nye tilbud, hvor de "udlover" 5000 webhoteller af fin størrelse og kunnen til 1 kr/stk. Mvh. Gustav |
Husk pris og kvalitet hænger ofte sammen.
Jeg vil godt varmt anbefale meebox
Hej derude, Jeg vil bare lige dele Surftown's nye tilbud, hvor de "udlover" 5000 webhoteller af fin størrelse og kunnen til 1 kr/stk. Mvh. Gustav |
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Husk pris og kvalitet hænger ofte sammen. |
aldrig tilbage til surftown :( dog er unoeuro ikke meget bedre med alle deres tillægspriser |
Surftown kan det anbefales? selvom det kun er 1 kr. :-) ? |
Har brugt unoeuro i 8 år, og har aldrig oplevet en pris i tillæg, hvilke er det? |
Du kan jo altid have webhotellet i ét år og så hoppe over til en anden host. |
Med venlig hilsen
Peter Olesen
Jeg har betalt for at få oprettet min database igen og skulle betale for at kunne lave en mail til mine domæner, de ting savner jeg gratis hos surftown. Men surftowns laange nedetider savner jeg dog ikke Har overvejet flere gange at skifte fra unoeuro også, vil heller give 100 om mdr og kan få mail og domæner uden ekstra tillæg Og en kundeservice jeg kan kimme ned hvis der er behov for det |
I Know 1 kr er jo intet, men vil ikke have et produkt der ej virker optimalt og er nede hele tiden, derfor jeg spørger om det er det værd :-) og tak for dit svar |
Jeg har haft surftown flere gange, og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kommer tilbage. Har haft så mange problemer med langsomme sider, og sider der var gået ned. Vil hellere anbefale meebox og så betale de 49kr eller hvad det koster. |
KOMPLET HJEMMESIDE FOR 2000 KR! - MED INDHOLD!