Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er reglen for Home party sælgere...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

hvad er reglerne for home party sælgere, får de nogle udgifter dækket af nogen form??

Jeg tænker de får 10% af salget og så står alt for deres egen regning. 

eller er jeg helt galt på den?

mvh

Majbritt Hillerup

www.oliz.dk Unikke sækkestole i sjov design! Skal bare ses!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:11

Oliz:

Hej,

hvad er reglerne for home party sælgere, får de nogle udgifter dækket af nogen form??

Jeg tænker de får 10% af salget og så står alt for deres egen regning. 

eller er jeg helt galt på den?

mvh

Majbritt Hillerup

Hvordan mener du helt præcist?

Taler vi om at du skal "ansætte" homeparty sælgere - eller mener du, hvis du selv er homeparty sælger?

Hvis du er homeparty sælger med eget CVR-nr. så har du samme fradragsrettigheder som alle andre forhandlere hvad angår vareprøver, kilometerpenge, gaver, forplejning mv. 

Hvor meget homeparty sælgeren skal have i provision varierer vel fra virksomhed til virksomhed. 

Hvis varerne bliver stillet til rådighed for sælgeren, så må det jo i aftalen fremgå, hvad provisionen er. 

I mit eget firma køber sælgerne selv varerne - og bestemmer dermed selv avancen op til 40%. Sælgerne kan dog levere de usolgte varer tilbage. Provisionen går fra 3% til 21% alt afhængig af, hvor stort månedens salg er. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 23:20

Ved homeparties plejer det at være sådan at personen som lægger hus til får en værtindegave fra sælgeren. Mange vælger så også at give værten rabat på de produkter personen selv køber. Den øvrige avance på produkterne får den sælgeren

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)