Jeg er igang med at finde ud af hvad mit VAT id er......en leverandør spørger mig om dette nummer og er ikke tilfreds med mit normale CVR nr.........hmm jeg er lidt ny i branchen med min webbutik - håber, at der er en som kan hjælpe |
VAT Id
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Tak for dit svar......VAT id = CVR nr. er det korrekt.....det har jeg nemlig opgivet til leverandøren men han spørger til VAT id......nok fordi han ikke er klar over, at VAT id = CVR jeg køber en vare til eksempelvis 100 kr. så skal jeg tillægge erhvervelsesmoms - skal dette opgives til SKAT og så skal jeg modregne 25% i min indgående moms = nettoresultat 0 - er det korrekt forstået?? |
Hej Sune Tak for dit svar - men leverandøren beder om VAT id: VAT format i EU-standard - og det ved jeg så ikke lige hvad er - her er der vist nogle flere cifre end vores 8 i Danmark - er det en som ved noget om det?? mit CVR nr. er DK29546835 mangler jeg så ikke nogle cifre ?? |
Hej! Ja...korrekt forstået! VAT id. er DK+CVR.nr. /Peter |
http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vieshome.do?selectedLanguage=EN Her kan han validere dit nummer ved at vælge Denmark og indtaste nummeret. |
Tak for linket og de svar jeg har fået......jeg sender linket til min leverandør rigtig god regnweekend |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)