Hej Jeg lejer et erhvervslejemål i et socialt boligbyggeri, og driver en blomsterforretning. Nu lukker containergården da kommunen skal overtage renovationsarbejdet og dermed betyder det at jeg nu skal aflevere mit affald på genbrugsstationen, hvilket jeg ikke er særligt begejstret for, da det jo koster mange kroner pr. besøg på genbrugsstationen. Jeg er ikke så bekendt med affaldssortering i den grad, så har et par spørgsmål og søger gode råd ang. affaldssortering. Før denne ordning kom alt mit skrald som sagt i én container og pap kom selvfølgelig over i papcontaineren 1) Skal det grønne affald i klare sække eller haveaffaldsposer (de brune papposer)? 2) Hvor mange sorteringsformer skal man have i sin forretning? og skal det i klare sække? - Her tænker jeg fx. på én skraldespand til grønt, én til plastic, én til papir osv. 3) Findes der andre og/eller billigere alternativer til dette? Synes det virker meget omstændigt det hele, selvom man da selvfølgelig skal passe på miljøet, men har nu ikke rigtig pladsen til alt det. Håber at få nogle gode råd :)
|
Sortering af affald?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)