Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til nyt wordpress tema til canyoning.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen.

Jeg har efterhånden brugt mange timer på at prøve at finde det perfekte wordpress tema til min side om canyoning, men har ikke helt fundet det rigtige endnu. Derfor må jeg nu bede Jer om hjælp. Hvis I vil bruge lidt tid på at kaste et blik på siden og komme med et forslag på et wordthema som I mener vil passe godt til emnet og siden, så kvitterer jeg med et link til din hjemmeside såfremt jeg vælger det tema du foreslår (linket står der til pladsen skal bruges på noget andet, men i mindst 2 måneder).

Du kan se siden her: Canyoning- adventure, adrenalin og naturoplevelser

Og kom gerne med andre konstruktive forslag hvis du har nogle. Siden lider lidt under at jeg mangler inspiration til forbedringer, men dem har I jo nok masser af.

På forhånd mange tak.

/Rasmus

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 16:41

Ja, kan godt forstå at du leder efter et andet tema... det er ikke nemt at overskue din side med det nuværende. 

Jeg er selv ret glad for Woothemes - f.eks. det her: http://demo.woothemes.com/?name=aperture 

\Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 17:41

Tak for budet. Har tidligere leget rundt med det, men det blev aldrig rigtigt godt. Har lige prøvet at installerer atahualpa, og prøver lige at lege lidt rundt med det og se om det kan laves til noget godt... Synes også godt om Thesis som jeg også er faldet over, men 200 $ er lidt en udskrivning på en rejseblog...

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Alor - Erotik Skrevet kl. 21:12

Hej Rasmus

Fandt du et theme? Jeg kender muligvis et godt, som du kan bruge til din side. 

Er du på udkig efter dildoer på nettet? Besøg Alor.dk og få en oversigt over nogle af de flotteste og bedste sexartikler i Danmark.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 14:47

Hej

Ja,jeg har fundet et andet tema som jeg prøver at arbejde lidt med og se om jeg kan gøre godt og lækkert :D

Men tak for at du tog dig tiden til at svare...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)