Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet liste over alle Amino Link Partnere

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer

Denne tråd skal være oversigten over alle Amino Link Partnere.

Jo flere links der peger på ens hjemmeside, jo større chancer er der for at komme til at rangerer højt på bl.a. google. Så derfor, inspireret af Renés tråd om en komplet liste over alle webshops http://www.amino.dk/view.asp?topicID=13314 kommer nu denne tråd.

Skriv hjemmesidens/shoppens navn, branche, evt en beskrivelse - afslut med at linke.

Herefter kan du så kontakte de på listen du ønsker vedr. et eventuelt linkbytte.

MobileQuiz - Underholdning, spil, quiz, konkurrencer.  www.mobilequiz.dk

Med venlig Amino hilsen Tommy

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 00:53
Jeg vil da gerne være med dog er jeg slet ikke færdig jeg har masser af arbejde endnu med sitet :P

Men www.efterskolecentrum.dk
Forum, billeder og dagbog for efterskole elever.
Siden er stadig under udvikling men jeg søger 4-5 stærke link partnere..
men det kan vi jo alle snakke om senere.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:16
Dato: 06-07-2007 00:41:01 Forfatter:-Tommy-

Jo flere links der peger på ens hjemmeside, jo større chancer er der for at komme til at rangerer højt på bl.a. google.

Øh det er jeg ikke helt sikker på... klart, jo flere links der peger på en jo bedre.. men så vidt jeg husker at have læst, så tager Google vist ikke så stor højde for links i forums... og linksportaler for den sags skyld...  (men det er der andre seo-eksperter der sikkert kan forklare bedre end jeg kan)... ;-)

Men det med at finde links-partnere herinde er ikke en dum tanke...

Mvh Brian Brandt

Tilmeldt 28. Dec 06
Skrevet kl. 08:35
Dato: 06-07-2007 08:16:24 Forfatter: Brian Brandt
Dato: 06-07-2007 00:41:01 Forfatter:-Tommy-

Jo flere links der peger på ens hjemmeside, jo større chancer er der for at komme til at rangerer højt på bl.a. google.

Øh det er jeg ikke helt sikker på... klart, jo flere links der peger på en jo bedre.. men så vidt jeg husker at have læst, så tager Google vist ikke så stor højde for links i forums... og linksportaler for den sags skyld...  (men det er der andre seo-eksperter der sikkert kan forklare bedre end jeg kan)... ;-)

Men det med at finde links-partnere herinde er ikke en dum tanke...

Mvh Brian Brandt

Nu står der jo at "man så kan tage kontakt til dem man ønsker at linkbytte med" det er selvfølgelig da ikke i denne tråd alle links skal være, men derimod på Aminoernes egne hjemmesider.

Desuden skal det lige nævnes at jeg brugte en del tid på at formulere starten på denne tråd, netop af hensyn til at folk IKKE skulle begynde at gå i dybden med emnet SEO & LINK BYTTE for så kan de bare starte en ny tråd. Denne tråd er udelukkende til for at Aminoer og andre kan finde nogle linkpartnere evt. inden for samme branche.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:43
Ro på, Champ... jeg slutter også af med, at sige din linkbytte idé var god...

Og nok mig der misforstod din første tanke, som jeg troede handlede om, at du ville lave en link-oversigt på en anden side...

Hvis der er nogle Poker entusiaster med hjemmesider, så er www.kongepoker.dk da klar på et link bytte... ;-)

Tilmeldt 28. Dec 06
Skrevet kl. 09:48
Hej Brian...... no hard feelings )

Rart at se du er åben for idéen, håber du finder nogle gode linkpartnere der kan hjælpe med at styrke din position på internettet. Ved ikke om du kan bruge det, men jeg er lige stødt på denne side http://www.dokkedalpoker.dk/?p=331

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:55

Dato: 06-07-2007 09:47:39 Forfatter: -Tommy-

Denne tråd skal være oversigten over alle Amino Link Partnere.

I stedet for at skrive i dette indlæg, hvorfor så ikke skrive dem ind i Amino''s Wiki, da det så bliver nemmere for nye brugere at finde frem til de sider?
http://www.amino.dk/wiki/index.php?title=Forside

Tilmeldt 28. Dec 06
Skrevet kl. 21:05
KOM NU FREM ALLE I AMINOER

Det kan da ikke være rigtigt at der ikke er nogle der søger efter linkpartnere....

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:23
Hej

Jeg vil gerne bytte links med interesserede på netforbindelsen.dk

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 00:28
Dato: 08-07-2007 21:05:18 Forfatter: -Tommy-
KOM NU FREM ALLE I AMINOER

Det kan da ikke være rigtigt at der ikke er nogle der søger efter linkpartnere....

Problemet er at link bytte kun virker hvis sider ikke linker direkte til hinanden, hvis A linker til B og B linker til A har det ingen effekt udover at den side med højest pagerank giver noget af den videre til den med lavest PR.

For at link bytte skal virke skal A linke til B som linker til C som så linker tilbage til A, igen kræver det at alle sider er lige relevante og har lige meget PageRank at give videre for at det er en god ide for både A B & C

Hvis man ikke passer på kan det meget nemt skade en side at tage del i en link bytte aftale.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)