Sjovt at du skifter virksomhed som andre skifter underbukser. Kan dine kunde godt finde dig igen? |
Var det ikke dig der hed FRIIS ?
Jeg syntes at sitet er flot og enkelt.
Med hensyn til bådvask er det en lidt øm niche. Du kan feks. oxidere rustfrie stålpaneler over tid med dit ionbyttede vand og ligeledes søgelænder mm. Jeg ville nok vælge at vaske biler ude ved virksomheder istedet. Man vælger ikke hvem som helst til at vaske sin båd og i dette tilfælde er du hvem som helst ;0)
OBS. Det er heller ikke alle solceller der tåler dit ionbyttede vand. Men det ved du sikkert alt om.
Jeg ville også skrive skiltevask da du jo næsten ikke kan løfte mange facadevask opgaver uden højtryk og 70 grader varmt vand. Jeg har været i brancen i 20 år. og vil gerne hjælpe dig til at fremstå, energisk og ægte. Jeg sagde ikke professionel da du jo er nystartet :0)
Jeg syntes godt om AquaPower men FRIIS er meget mere personligt. Med FRIIS kan du få alle dine opgaver omkring Randers hvilket er en kæmpe fordel reklamemæssigt og kørselsmæssigt. Ligeledes giver det lige det personlige islæt som du vil være kendt for om 20 år.
Jeg tror at AquaPower henvender sig mere til hele danmark, hvilket vil dræbe din forretning med kørsel.