Som overskriften siger søger jeg den billigste form for markedsføring, både privat og erhvervsmæssigt. Hvordan gør man det billigst? Hvad har i gjort for at promovere jeres virksomhed? |
Billig markedsføring
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
eKvittering
Du skal nok være noget mere præcis, det afhænger meget af hvad du skal markedsføre og til hvem jo... |
For at dette projekt kan lade sig gøre, skal vi have vækket detailverdenen således at vi kan få dem koblet op på vores service. Mit spørgsmål er så, hvordan dette gøres billigst ? Desuden skal vi også bruge en masse testpiloter, der vil teste om servicen virker efter hensigten. Du kan blive testpilot ved at tilmelde dig inde på ekvittering.dk under kunde - Det er ganske gratis. |
eKvittering
Hej Mads, uden at vide hvad du skal markedsføre, så er det vigtigt at du sigter på den rette målgruppe fremfor at fokusere på prisen. Kort sagt: Det er bedre at ramme en person som kan blive din kunde, fremfor 100 personer, der aldrig vil blive kunder. Brug derfor først og fremmest noget tid på at finde ud af hvem du skal ramme... Derefter bliver det nemt at vælge hvordan du skal gøre det. |
Jeg undskylder... jeg havde ikke set indlæg længere nede. Men udfra det beskrevne er der kun en vej... få møder istand med detailhandlen, men vær opmærksom på at netop de er ekstremt omkostningsbevidste, så gennemtænk alle modargumenter meget grundigt. |
Et andet redskab er VIRAL markedsføring, men også her handler det om at du rent faktisk har noget som andre gerne vil anbefale til andre. Hvad er det du vil have på markedet? EDIT: Har set hvad du sælger... Sorry! - som Mørch foreslår, så tag fat i de store kæder for et møde hvor du præsentere dit produkt. Det du sælger kan ikke passe ind i netværksmarkedsføring, men med snilde, kan du muligvis få noget Viral Marketing sat i værk.. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hej En mulighed som kunne være perfekt for netop dine produkter vil være at benytte taxaspot. Taxaspot er et nyt billigt medie, som er i sin enkelhed er reklame film i nakkestøtterne på taxaer. Ca. 45-50 % af passagererne i taxaer er forretningsfolk som ville være segmenter til dit produkt. Hvis du finder det interessant er du velkommen til at ringe 77 345 678 eller se vores hjemmeside. www.taxaspot.dk MVH Rune Laursen |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)