Hej Aminobrugere! Jeg er gået godt igang med et blog-projekt, som vil fungere som halvt blog halvt affiliate-projekt. Jeg har aldrig prøvet affiliate før og har derfor rask søgt igennem nogle tråde på forummet hvor jeg har fundet nogle tips og tricks, bl.a. den gratis e-bog fra antsphilosphy.com, som jeg flittigt har læst. Jeg står dog stadig med nogle få ubesvarede spørgsmål. Min hjemmeside drejer sig om fotoudstyr og fotografering. Jeg har tilmeldt mig på Partner-Ads og Tradedoubler men kan desværre ikke finde nogle affiliates omhandlende kameraudstyr. Hvordan får jeg fundet dem - er der nogle, som ved hvor de er? En anden ting er, at jeg overvejer at sælge eBooks og udstyr, men kan det betale sig at sprede sig over for mange forskellige affiliate-aftaler? Eller skal man holde sig til én? Tilsidst vil jeg spørge om der var en herinde fra, som havde lyst til at hjælpe. Jeg har prøvet på et tidligere forløb at have en "mentor", en person jeg holdt et møde med (telefonisk, mail eller i person) en gang om måneden i tre måneder. Det hjalp mig virkelig meget - og hvis du har lyst til at hjælpe mig og blive min mentor, bare indtil jul, ville det være fantastisk. |
CDON, Pixmania, e-Galaxy og Proshop sælger kameraer og fotoudstyr. Du finder dem hos henholdsvis Tradedoubler, Tradetracker og Webgains. CDON har også e-bøger, det samme har Saxo, dem finder du også hos Tradedoubler.