Du skal som ny kontaktdirektør afløse MIG - så derfor lidt om mig, mine holdninger og arbejdsmetode. Jeg arbejder med både mindre og mellemstore virksomheder over hele landet. Og faktisk også nogle af de største inden for deres branche. Uanset størrelse og opgave, så er min tilgang forretningsorienteret. Jeg bestræber mig på at sætte mig grundigt ind i kundens forretning - fra alle aspekter i selve virksomheden, over en forståelse af det marked virksomheden arbejder på og de kunder, som virksomheden sælger til. Jeg hjælper virksomheden med at opstille konkrete og målbare konverteringsmål for webløsningen - hvad enten det handler om direkte salg af produkter fra en webshop eller tilmelding til virksomhedens nyhedsbrev. Uanset om målet er bestillinger, tilmeldinger, forespørgsler, materialebestillinger eller mødebookinger, så er formålet det samme: At udvikle en webløsning for kunden, som skaber værdi. Når jeg skal evaluere en webløsning efter et års tid, så gider jeg ikke snakke besøgstal og sideklik. Jeg vil snakke konverteringer, målbare resultater og effekt på bundlinjen. Jeg forstår også at omsætte min viden om kundens forretning og om nettets muligheder til konkrete og implementerbare løsningsforslag, som vores webdesigner kan pakke pænt ind og vores udviklere omsætte til noget, der virker online. Men jeg stopper ikke her - jeg følger løsningen til dørs og sørger for, at den røde tråd er indarbejdet i løsningen fra brugerens første klik, så han ender med at bestille, tilmelde, forespørge eller booke et møde. Er du skræmt, så tak for kigget. Er du optændt, så smid mig en mail på claus@easynet.dk. Tak for opmærksomheden |
Kontaktdirektør til webbureau
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)