Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webdesigner til partnerskab i modevirksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Lömmel Aps Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min partner og jeg går og leger med tanken om, at få en webdesigner/grafik-type ind i virksomheden, så vi kan blive bedre på den front.

Virksomheden er allerede kørende, vi har investeret og har fået et engrosfirma i ryggen, som står for alt det praktiske.

For os begge gælder det, at virksomheden er en bibeskæftigelse, og det bliver det også for dig - i hvert fald indtil at vi har så meget succes, at det kan blive andet :-) Forvent 5-10 timers arbejde i ugen.

Du vil primært skulle opdatere og holde grafikken på vores website lækker, men der vil også være rig mulighed for at lege med alt andet indenfor grafik/video/billeder/kreativt.

Det vi forventer af dig er et drive, og at du er fed at arbejde sammen med. Det vil være en fordel hvis du er bosat i Århus, men det er ikke et krav. Derudover skal du være fremme i skoene på det grafiske udtryk, konservativisme tror vi ikke på. Jo mere kreativ og legesyg du er, des bedre!

Du vil få ejerskab i firmaet, svarende til det engagement du er villig til at lægge i det.

Jeg håber vi kan finde den helt rette, og mener du at det er dig, så send mig endelig noget post! :-)

Mvh Sebastian 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)