Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterårsferie tilbud på hjemmesider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er studerende i København, og har hele uge 42 fri. Jeg har i den forbindelse besluttet mig for, at lave et lille eksperiment, og se hvor mange hjemmesider af mindre størrelse jeg kan lave, og hvad jeg i gennemsnittet bruger på dem. Jeg kom frem til, at der nok var nogen herinde fra der manglede en hjemmeside. Jeg har i den forbindelse sammensat et tilbud, som jeg bestemt synes er konkurrencedygtigt, og du burde overveje.

En wordpress hjemmeside incl. et premium wordpress theme, for 995 kr. Jeg sørger for opsætning af Wordpress systemet på dit eget domæne og webhotel, og installere samtidig premiumtemaet, jeg laver selvfølgelig eventuelle rettelser til dit valgte tema, jeg hjælper med opsætning af plugins til f.eks. en kontakt formular.

Du skal selv have et domæne og et webhotel(det kan f.eks. skaffes via Unoeuro.dk, one.com eller surftown.dk). Halvdelen af betalingen skal ske ved begyndelsen af arbejdet, og resten af betalingen sker når hjemmesiden er færdig og klar til overdragelse.

Ønsker du et design, som kun du har, så hjælper jeg gerne med det også. Jeg kan også skrive wordpress plugins. Der tillægges dog et aftalt beløb.

Jeg håber på at kunne lave dag-til-dag levering, det vil sige, bestiller du mandag, så står hjemmesiden klar i løbet af tirsdag.

Jeg har i mit forholdsvis unge arbejdsliv, mest beskæftiget mig med Startups, af bemærkelsesværdige kan nævnes Gruvi, som blev udtaget til Startup Bootcamp, hvor jeg sad som en slags praktikant nogle eftermiddage om ugen, og sugede til mig af viden. Der lavede jeg deres wordpress løsning, som ses her Gruvi.tv.