Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterårsferie tilbud på hjemmesider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er studerende i København, og har hele uge 42 fri. Jeg har i den forbindelse besluttet mig for, at lave et lille eksperiment, og se hvor mange hjemmesider af mindre størrelse jeg kan lave, og hvad jeg i gennemsnittet bruger på dem. Jeg kom frem til, at der nok var nogen herinde fra der manglede en hjemmeside. Jeg har i den forbindelse sammensat et tilbud, som jeg bestemt synes er konkurrencedygtigt, og du burde overveje.

En wordpress hjemmeside incl. et premium wordpress theme, for 995 kr. Jeg sørger for opsætning af Wordpress systemet på dit eget domæne og webhotel, og installere samtidig premiumtemaet, jeg laver selvfølgelig eventuelle rettelser til dit valgte tema, jeg hjælper med opsætning af plugins til f.eks. en kontakt formular.

Du skal selv have et domæne og et webhotel(det kan f.eks. skaffes via Unoeuro.dk, one.com eller surftown.dk). Halvdelen af betalingen skal ske ved begyndelsen af arbejdet, og resten af betalingen sker når hjemmesiden er færdig og klar til overdragelse.

Ønsker du et design, som kun du har, så hjælper jeg gerne med det også. Jeg kan også skrive wordpress plugins. Der tillægges dog et aftalt beløb.

Jeg håber på at kunne lave dag-til-dag levering, det vil sige, bestiller du mandag, så står hjemmesiden klar i løbet af tirsdag.

Jeg har i mit forholdsvis unge arbejdsliv, mest beskæftiget mig med Startups, af bemærkelsesværdige kan nævnes Gruvi, som blev udtaget til Startup Bootcamp, hvor jeg sad som en slags praktikant nogle eftermiddage om ugen, og sugede til mig af viden. Der lavede jeg deres wordpress løsning, som ses her Gruvi.tv.

Da jeg blev træt af, at være der, tog jeg videre over til et dansk/amerikansk startup kaldet Tabletracker. Her fik jeg for alvor testet mine Wordpress evner, hvor jeg også kom ind og arbejdede tæt på Automattic, alt arbejde fra dengang er desværre gået tabt, ser det ud til. Kort efter at jeg gjorde op med dem, tog de til Wordcamp SF hvor noget af mit arbejde bliver vist http://2011.sf.wordcamp.org/session/build-a-better-frankensteins-monster-tabletracker-com/.

Fordi jeg har haft fokuseret mere på Startups og applikationer, har jeg ikke vægtet de her små sider højt, så referencer er det småt med, derfor den attraktive pris
Jeg er mulig at kontakte på Skype, Telefon og E-Mail.
olufn1, 40 47 90 19, olufnielsen@gmail.com.

Og selvfølgelig i tråden her, og i private beskeder. Jeg laver en liste, og jeg tager folk som de kommer.

Dbh Oluf.
Stolt Co-Founder af Preadly.
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oluf

Det lyder da spændende. Jeg har smidt dig en PM med et par uddybende spørgsmål.

/Jesper

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

Det ser rigtig fint ud, jeg går igang med din side i løbet af i aften/nat.

Dbh Oluf.
Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg vil lige sige, at jeg desværre ikke laver nogen form for affiliate sider, da jeg ikke har en stærk nok viden indenfor emnet, og dermed ikke helt ved, hvordan det skal laves.

Jesper har givet mig lov til, at udsende nogle screenshots af hans fremtidige design, så jeg kunne vise nogle referencer, hvilket måske kunne give en tryghed for andre. Jesper ønskede et galleri, hvor hans billeder kom i fokus, han havde et logo i forvejen, han søgte noget simpelt og elegant, hvor de samme farver gik igen.

Forsiden

Galleri kategori visnings side


Jeg håber at høre fra folk. :-)

Dbh Oluf.
Stolt Co-Founder af Preadly.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)