Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google+ og facebook seooptimering

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige haft en spændende samtale med en bekendt om SEO og i denne forbindelse med fanpages på henholdsvis google+ og facebook, hvor det er min oplevelse, at disse ofte består af samme indhold fra den person, der administrerer dem udover nogle specielle faciliteter såsom hangout osv.. Personen udgiver altså konsekvent samme indhold på steder og bruger det i princippet som en markedsføringsplatform med samme indhold. Hvorledes straffes dette, hvis overhovedet i søgninger og placeringer, herunder tænker jeg specielt på duplicate content

- Håber i kan følge mit spørgsmål 

De bedste hilsner

Kim

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart virker det mest som om, at facebook profiler har meget dårlige muligheder for at ranke på andet end profilens navn.

Det er de så til gengæld heller ikke ret gode til, men de kan -også med voldsomt DC på.

Mit indtryk, er at langt de fleste facebook profiler kun ranker på deres navn og stort set intet andet -om der så er DC eller ej.

Nuvel, man møder dem da hist og her, men jeg er faktisk aldrig stødt på en facebook profil højt på et konkurrencebetonet søgeord.

Måske andre har lidt mere at byde ind med på det punkt ?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også kun stødt på lav rangeret facebook profiler og slet ingen Google+ profiler?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme oplevelse her - Google+ profilerne ranker ikke ret godt.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I princippet kan man jo tage folks linkedin profil ind i samme øjemed, herunder om hvorvidt det danner grundlag for duplicate content

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ser meste sider der har meget høj aktivitet og unikt indhold og mange likes rangere tit meget godt , der er dog mange der ikke rangere godt facebook sider og især google plus sider ser jeg ikke højt i danmark

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel heller ikke meningen at det er google+ eller facebook siderne der skal ranke, men bliver der linket til ens hjemmeside fra fra fx google+ brugere (det kan jo være mange der begynder at dele et link eller liker på facebook) så sender det et signal ti lgoogle om at der er mange der synes et givent link har værdig!

U dig bro?

Vh Rasmus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)