Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har virkelig brug for hjælp - index af sider

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
forklare gerne hvorfor det hjælper ,dog tror jeg du godt ved  dette her , når han har rettet det du skriver som er en god i

Problemet er ikke at få indekseret hans sider - læs dog for filan hvad han spørger om.

Det er da fantastisk med dig - jeg har ikke skrevet noget nedladende til dig - jeg har gjort opmærksom på at det du skriver INTET har med spørgsmålet at gøre - og det har jeg gjort fordi det kan forvirre trådstarter og ikke hjælper - tvært imod.

Har du læst hvad han spørger om ? Han spørger ikke om hvordan han får sine sider indekseret.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:21

Jonas Jørgensen:

Mikael christiansen:
forklare gerne hvorfor det hjælper ,dog tror jeg du godt ved  dette her , når han har rettet det du skriver som er en god i

Problemet er ikke at få indekseret hans sider - læs dog for filan hvad han spørger om.

Det er da fantastisk med dig - jeg har ikke skrevet noget nedladende til dig - jeg har gjort opmærksom på at det du skriver INTET har med spørgsmålet at gøre - og det har jeg gjort fordi det kan forvirre trådstarter og ikke hjælper - tvært imod.

Har du læst hvad han spørger om ? Han spørger ikke om hvordan han får sine sider indekseret.

jeg læser hvad han spørger om et links tjek siger der er meget få links og da google finder ens siden igennem link er det en god ide med links

men nok om det , vis din mening det at der ikke behøves links for at fejl findes hurtigere  er det okay med mig , men jeg er bare dybt uenig med dig der jeg mener links betyder en del , derved er det dårligt råd at sige at links slet ikke betyder noget

desuden læser du hvad han skriver husk  når google søger får han en fejl op og vis google hurtigere skal opdage denne fejl skal denne maskine jo også gøres opmærksom på denne fejl at man har rettet dette

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:53

Du bliver ved med ikke at fatte hvad han spørger om - det hjælper ikke at blive sur Mikael.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:00

Jonas Jørgensen:

Du bliver ved med ikke at fatte hvad han spørger om - det hjælper ikke at blive sur Mikael.

jeg er ikke sur , men det er du måske ?

et du hjælper med dit første indlæg , siger den løsning det som skulle rettes

et det jeg skriver gør , fejlen bliver opdaget ude på google , for uden links vil det gå langt længere tid før den ikke pæne titlen fjernes

men jeg håber da du bliver glad igen , der er en god dag i morgen igen , så se lidt mere lyst og positivt på det  ,så skal du nok få glæden igen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:07

Freden:

Hej allesammen

På min hjemmeside er mange af sider desværre blevet indexeret med den her undertekst:

Website. Comment. You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> ...

Hvis der er nogle der kan hjælpe mig må i meget gerne skrive her eller kontakte mig på

pm så kan vi tage den på skype.

På forhånd mange tak til alle de hjælpsomme sjæle.

Jonas har ret i sin løsning

dog husk da du har få links vil fejlen være der længere der ud på google , da jo mere der peger mod en side , jo mere tit kommer google crawler forbi ens side

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:
dog husk da du har få links vil fejlen være der længere der ud på google , da jo mere der peger mod en side , jo mere tit kommer google crawler forbi ens side

Mikael - det blev der slet ikke spurgt om. Det hjælper ikke trådstarter at han spørger om én ting og du svarer på noget helt andet. Ved at gøre det så ødelægger du tråden ved at tage opmærksomhed over på noget andet.

Så derfor... hold dig til topic i tråden og gem din viden til andre der kan bruge den.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:22

Niels Henriksen:

Mikael christiansen:

Mikael - det blev der slet ikke spurgt om. Det hjælper ikke trådstarter at han spørger om én ting og du svarer på noget helt andet. Ved at gøre det så ødelægger du tråden ved at tage opmærksomhed over på noget andet.

Så derfor... hold dig til topic i tråden og gem din viden til andre der kan bruge den.

jeg synes det er yderste relevant , da links betyder en del , for uden dem opdages fejlen ikke at man har rettet fejlen på sin side

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
jeg synes det er yderste relevant , da links betyder en del , for uden dem opdages fejlen ikke at man har rettet fejlen på sin side

Ikke i dette tilfælde.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Mikael christiansen:

Ikke i dette tilfælde.

nå så er vi bare uenig om hvad links betyder

Tilmeldt 13. Oct 12
Indlæg ialt: 32
Fra  De Blå Mænd Skrevet kl. 16:35

Du skal gå ind og konfigurere sidetitler og meta descriptions via dit seo-plugin - Bum, case closed. 

Mht. link diskussionen her i tråden - Links er godt, det har de altid været. MEN SEO er altså cirka en milliard ekstra ting udover links.... Inden du begynder at linkbuilde skal du have styr på din onsite seo, hvilket i det her tilfælde sagen drejer sig om. 

Én ting af gangen.

Først onsite optimering, derefter offsite... 

De Blå mænd er leverandører af vvs i København for private og erhverv. 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)