|
Hej Aminoer, Jeg overvejer at tilføje et VIP produkt til sortimentet. Det skal være kildevand i glasflaske med indgraveret logo. Hvor meget vil i betale for en liter kildevand på flaske med jeres eget logo indgraveret? ... og er der kunder til et sådan produkt? Det skal lige siges at minimumsbestillingen bliver omkring 50 stk. Mvh. Allan |
Kildevand på glasflaske med indgraveret logo
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Mvh. Allan
|
Hvis det kun kan fås i en liters flasker ville det ikke være interessant for os. Men kunne det fås i de alm. kildevands-størrelser kunne det være interessant, selvfølgelig mod at vi aftager en del flere flasker, f.eks. 1.200 flasker af gangen. Men prisen - umiddelbart ville jeg kun betale marginalt mindre for en indgravering i forhold til en trykt etikette - og spørgsmålet er jo, om modtageren nogensinde opdager indgraveringen inden indholder er drukket og emballagen smidt væk? |
|
En realistisk pris, set med mine øjne, ville nok ca. være det dobbelt af det i tager for dem i alm. plastflaske med logo. |
// Jesper Skov
Det ville så i mine øjne være en absolut urealistisk pris, men sådan har vi selvfølgelig forskellige syn på tingene. Jeg ser bare ikke reklameeffekten i en graveret engangsflaske som dobbelt så stor som en med etiket på... |
Okay, set med de briller på, kunne en alm. plastflaske måske være bedre. Men husk på at her nok er tale om en mere eksklusiv løsning, og det jeg lige havde i tankerne var en lidt finere løsning til en restaurant/café - som måske ikke genbruges, men som giver en anden følelse og stemning. |
// Jesper Skov
|
Målgruppen for denne flaske skulle helt klart være de mere eksklusive restauranter og caféer, revisions- og advokatkontorer, firmaer / butikker der ønsker at signalere kvalitet, Bilforhandlere (de lidt mere eksklusive) m.m. Mvh. Allan |
Mvh. Allan
|
Jeg har sendt dig en lille mail med et godt tilbud :) Mvh Mørch |
Mørch
|
Var inde og snakke med en angående et koncept jeg skulle sælge, de havde sådan nogle cylender formede vand flasker med smeltevand fra de norske fjelde eller noget i den dur. Der var deres logo i vandflasken, det så jævnt lækkert ud. Mvh Mørch |
Mørch
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Bliv gratis medlem