Hvis du vittelig selv kan udvikle det der er brug for på en uge, så må svaret til dit spørgsmål: "Er der nogle der kan anbefale mig en handlingsplan/fremgangsmåde?¨" være at udvikle en prototype på en uge og se om du kan leve op til dine egne forventninger til dig selv. Det kan godt være prototypen ikke er designpæn og alt mulig andet (bare spiller), men ved at lave en prototype er det altid nemmere at forklare sine tanker overfor andre. Som nævnt er en af de klassiske begynderfejl at man overvurdere sine egne evner, sin idés levedygtighed og undervurdere hvor lang tid noget tager (der har vi vist alle været), så der har du en glimrende måde lige at få afstemt dine egne evner overfor dig selv. Det nemmeste er at tale om hvor fantastisk alting bliver og hvor stort et potentiale noget har. Det er som regel det de fleste gør de første par uger/måneder, fordi man selv er overbevist om at ens idé er det største siden skivet brød, mens venner begejstret giver en ret, fordi det er det nemmeste og skulle du få success så vil de ikke risikere at gå glip af invitationen til festerne, og går det skidt er det jo ikke deres problem. ;-) Det bedste du kan gøre er at tvinge dig selv til at få lidt realiteter ind i hverdagen mens begejstringen pumper rundt i blodet, og den nemmeste måde er at forsøge at bevise overfor en selv at ens egne udsagn som man fortæller andre også holder vand. Så på med handsken og få bygget den prototype, så kan du altid tænke store tanker om mange besøgende, patenter, design "der bare spiller" og millioner når de første 5-10.000 linjer kode er skrevet. Glem alt om eventuelle problemer med design m.v.du skal alligevel skrive det software om en 2, 3 gange før "det bare spiller", der itterationer nok til nå at få en rigtig designer ind over. :-) Pøj pøj med det. |
Oscar, dette er en idé som SKAL opstartes. Den SKAL på markedet og det SKAL være nu processen går igang.
Indskud: værste tilfælde PrivatLån. Et par 100K skulle godt kunne lade sig gøre ... ge moneybank .. Jeg vil gerne frem til det her KAN lade sig gøre og faktisk behøver det ikke være så svært som din historie munder sig ud i. Al respekt for din baggrund. Det er kommet lidt ud på et sidespor af mit oprindelige spørgsmål; forslag til handlingsplan