Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen fra 43 % på videresalg ....

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer.

Kender du ikke følelsen af, at være på udkig efter nogle rigtige gode kvalitetsprodukter, som du kan sælge i din forretning eller webshop.
Du er på udkig efter noget helt specielt og du stiller også krav om en rigtig god fortjeneste.
Hvis produkterne så også kunne sælges til en meget stor kundegruppe fra ind- og udland og sælges hele året, så begynder vi at nærme os, ik? Du stiller også krav om mersalg og en hurtig omsætningshastighed, hvilket jo kun er rimeligt. Hvis du så lægger en enkel forsendelse, overskuelige indkøbspriser og tilhørende fortjeneste samt nem og hurtig bestilling til dine krav og behov, så er vi snart ved at være der, ik?

Visitdk.dk`s danske kvalitetsprodukter sælges B2B og henvender sig til såvel fysiske butikker samt til de mange webshops, hvor der er fokus på de yngste. Du finder alle priserne og din fortjeneste under Bestilling, resten er op til dig. Skriv Amino Supertilbud under Bemærkninger på Bestillingssiden og vi giver dig hele 15 % rabat på din samlede bestilling.
Så klik straks ind på www.visitdk.dk og foretag din Amino Bestilling.

Dette Amino tilbud gælder i en begrænset periode.

Visitdk.dk ønsker alle en rigtig dejlig sommer.

Peter
Danmarkshop.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:49
Bare som en simpel tilbagemelding... Der er ikke et eneste af undersiderne under produkter, der findes: "Denne side, findes desværre ikke."

Du bør dog også fjerne kommaet i ovenstående fejlmeddelelse.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:51
Den fungerer fint i min IE7

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:50
Hej Heidi

Siden virker også upåklageligt hos mig (ingen fejlmeddelelser her). Tillykke med den flotte side og jeg synes da ser ud som et oplagt produkt til de mange webshops, der handler med børnetøj og -ting!

Jeg glæder mig til det forhåbentlig snart bliver muligt for privatpersoner at købe malebogen mm i forretninger eller webshops, for så investerer jeg gerne i nogle stykker!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:02
Den virker også hos mig nu... Før fik jeg dog links af følgende karakter: http://www.visitdk.dk/?id=71

Og de fungerede ikke.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 10:56
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Skrevet kl. 11:07
Dato: 05-07-2007 10:55:38 Forfatter: MinGraviditet.dk
Hej Heidi
Flot side
Jeg har dog fundet en fejl - Når man trykker på Tryk her for at se et udvalg af de spændende tegninger fra
Danmark Malebogen
, så ser man tegningerne i et split sekund og så går den videre til bestillingssiden

Held og lykke med forretningen
Hilsen Therese, MinGraviditet.dk

Hej Therese.

Tak for din mail.
Ja, den kære teknik - det skulle være på plads nu

Peter
Danmarkshop.com

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Skrevet kl. 08:33
God morgen Aminoer.

Tak for alle de mange positive henvendelser og mails fra SEO eksperter, designere samt computer nørder  som gerne vil være behjælpelig med at gøre visitdk.dk endnu bedre. Det værdsætter vi meget og alle vil naturligvis senere blive kontaktet. Jeg kan allerede nu røbe, at vi arbejder med et par nye produkter, som er helt nyskabende på markedet. Det ene nye produkt kommer utvivlsomt til at ligge under juletræet i adskillige danske og udenlandske hjem.

Ønsker alle en god fredag og dejlig weekend

Peter
Danmarkshop.com

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:18
Hej Heidi, den malebog du har på siden , er det en du selv har lavet ??, laver du den også på CD.??? ..

Jeg har licens på tegninger fra en fantastisk tegner fra Kina  og vil høre om du lavede dine på CD og kunne hjælpe mig med min ??.

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Skrevet kl. 08:50
Hej Jan og tak for din mail.

Ja, vi har selv designet Danmark Malebogen og alle vore øvrige salgsprodukter under serien Danmark Produkter.

Vi har et samarbejde med nogle rigtig dygtigere danske tegnere, som tegner efter vore oplæg og ideer.

På nuværende tidspunkt har vi ikke vore illustrationer på CD.

Du er velkommen til at sende mig en mail på mail@visitdk.dk, så skal jeg nok hjælpe dig i den udstrækning, det er mig muligt.

Det er da muligt vi kan finde ud af noget.

Ønsker dig en rigtig god weekend og på genhør.

Peter
Danmarkshop.com

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)