Hej. Jeg står og skal opstarte en virksomhed i Dubai, og er rigtig meget i tvivl om hvilken løsning jeg vil benytte. Virksomheden skal ikke handle, men blot producere for en anden virksomhed, så en freezone er ganske sikkert muligt. Jeg har kunne læse mig frem til (og har også en bekendt) som købte en freezonevirksomhed for kr. 30.000 kroner + et par gebyrer (på måske sammenlagt et par tusinde kroner). Derudover nævner alle at man skal fastsætte en værdi for hver aktie og også skyde det ind. Det forstår jeg bare ikke en meter af. Er der grænser for det, eller kan jeg i så fald give hver aktie en værdi af 1 krone? Egentlig vil jeg bare gerne vide hvad det koster at oprette en virksomhed i en freezone (eksempelvis internet city eller media city). Jeg skal flytte i slutningen af 2012 og er derfor lidt presset, da jeg jo gerne skal beslutte hvilken løsning jeg vælger (og hvor mange penge jeg skal spare sammen) inden da. Håber at nogle har erfaringer de vil dele ud af :) Med venlig hilsen Betina |
Dubai, hvad er bedst freezone eller sponsor, og hvor meget koster det nu lige?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)