Det er så svært vide, hvor i kbh man kan parkere store køretøjer feks busser |
ikke at det er en dårlig idé, men hvorfor skulle man lave den? Går ikke udfra der er den vilde indtjeningsmulighed :-)
Det er så svært vide, hvor i kbh man kan parkere store køretøjer feks busser |
ikke at det er en dårlig idé, men hvorfor skulle man lave den? Går ikke udfra der er den vilde indtjeningsmulighed :-) |
Det ved jeg nu ikke helt Kristoffer. kommer an på Hvilket Koncept man udvikler om det så er service mindet. Indtjeningsmulighed. Kunne være en Apps - Medlem - & så ville jeg nok tilføje nonge flere service/Muligheder end kun at kunne finde en parkeringsplads for større Transportmiddler Måske ? |
Teknisk Designer> (2009) Tømmer> (2011) Multimediadesigner> (2012)
Medlem af en side for at vise parkeringspladser? Det virker usandsynligt. At udvide til et større koncept, måske - men så er du ude i at lave et kæmpe projekt som du ikke ved hvor meget hold der er i. Det er godt at være idérig, men det er langt bedre at spørge busejere hvad deres problemer er med parkering og så løse det specifikke problem, i stedet for at udvikle noget kæmpe som ingen måske vil bruge. |
det vil jeg ikke give dig helt ret i Kristoffer Tjek. http://easypark.dk det er da en parkeringsplads Koncept Udbyder vor du kan få fordel til privat & erhver. 3 Forskelige medlemspakker & Betaling af pakerings plads over Mobilen...=app :D vis Det koncept kan køre rundt med personBiler kan det vel også til Større Transport. men ja. istedet for at udvikle et kæmpe Koncept som ingen måske vil bruge. skal man nok lave noget forearbejder som. Research Brainstorm Koncept-Swot/ Aida Analayser Markedsførings o.s.v |
Teknisk Designer> (2009) Tømmer> (2011) Multimediadesigner> (2012)