Kære mediværksættere. Så er det lykkedes at komme i luften med Prislabyrinten.dk. Skønt, men vi er opmærksomme på at det først er nu arbejdet for alvor starter. Vi tilbyder en på mange måder kontroversiel service. Men vi har en klippefast tro på at fremtiden tilhører os, fordi vi uden tvivl kan spare kunderne for både oceaner af tid og milliarder af kroner (jeg mener det). Kunderne vil uden tvivl opleve portalen som lidt sej at komme igennem fordi vi skal bruge mange oplysninger for at kunne få vores forretningsmodel til at fungere. Ikke lige noget man umiddelbart forbinder med en velsmurt portal. Men hvor kan vi efter din mening vi blive bedre? Giver portalen mening for dig, når du ser på den med professionelle øjne? Kh. Mikael Falck, Iværksætter af Prislabyrinten.dk |
Hvor kan Prislabyrinten.dk blive bedre?
- 1
|
|
Hej Thomas og Martin Tak for hurtigt svar. Vi er først klar med erhvervsprodukterne efter sommerferien. Men hvorfor ikke lade os se på dine private forhold med det samme? Hvilke betænkeligheder har du? For der må jo være en eller flere grunde til at du ikke bare går i gang. Det var derfor vi søger feedback via Amino. Jeg har noteret mig at i begge påpeger at problemer med at finde honoraret. Vi er meget stolte af vores honorarmodel, så det er bestemt ikke meningen den skal skjules. Det står faktisk i flashen på forsiden og ellers er den 3 klik væk. Men vi tænker lige over den pointe ... Mvh. Mikael Falck, Prislabyrinten |
Ja jeg fandt den godt i flashen til sidst, men det kræver at man sidder og stirre på den irriterende lille flashting i ret lang tid før eksemplet er fuldført. Derudover kan du have ret i at det står 3 klik væk, hvis man vel og mærket kender den korteste vej til det :) |
|
Hej Thomas og Martin. Selv om du er glad for din bank og forsikringsselskab har du vel ikke noget imod at betale mindre til dem? En del af vores model er at du selv vælger hvem vi må forhandle med. Så hvis du insisterer på at blive hvor du er, skal du bare vælge den bank og det forsikringsselskab og ingen andre, der hvor du fortæller os om dine betingelser til os. Mht. til at bringe kundefordelene endnu tydeligere frem som Martin er inde på, vil vi se på det også. Men vi allerede en boks med 5 fordele på forsiden og vi er også inde på det med at forblive kunde hvor man er i teksten på forsiden. I må meget gerne være endnu mere konkrete i jeres kritik. |
Jeg går ind for at se om I kan give mig en god pris på motorcykelforsikring, men har ikke mulighed for at vælge min forsikringstype. Jeg kan vælge mellem: "ansvar og kasko", eller "alene kasko" hvilket på ingen måde giver mening i mit hovede, da ansvarsforsikringen er lovpligtigt, og kaskoen valgfri... Er det mon ikke en fejl at der ikke står "alene kasko"? |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hovsa? :) - det kan jo ske for selv den bedste.. |
www.nfdesign.dk
Det kan det åbenbart - Man kan konkludere at sultne nørder laver flere fejl end mætte ![]() |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.