Hej, Jeg er blevet kontaktet af en tidligere udenlandsk leverandør, som gerne vil have min hjælp til: - uddannelse af salgspersonale hos deres distributører (ca. 30 rejsedage pr år) - hjælp og sparring til udarbejdelse af marketing materiale - involvering og vedligeholde til key opinion leaders samt andre ting. Da firmaet ligger i Finland er vi blevet enige om, at det smarteste vil være at jeg opretter et konsulentfirma, som de kan købe "ydelserne" af - men hvad hulan skal det koste? De mener der er "max 2 ugers arbejde pr måned" - jeg tænker det er smartere at lave en fast pris pr ydelse. Og jeg er et eller andet sted kun interesseret i max 1 dags arbejde pr uge, da jeg har 25 timers job ved siden af + er ved at starte endnu et projekt op som selvstændig. Mit lønniveau (før pension, feriepenge, sundhedsforsikring, telefon, IT osv) er ca 46.000,- pr måned. Jeg er uddannet dyrlæge og har arbejdet som produktchef de sidste 3 år (bla. med dette firma som leverandør - de kontaktede mig, fordi jeg stopper som produktchef pr 1/11). Produktet er specifikt til dyrlæger (mens firmaets generelle fokus ligger på det humane marked) Jeg mangler derfor input til: Hvad skal jeg koste? Hvad skal jeg være opmærksom på i samarbejdet med et udenlandsk firma omkring konsulentydelser (skat, moms, andet?) Mange hilsner Simon
|
Hvad skal min konsulentløn være?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)