Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-creation.dk

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian - Nu var det mig, der nævnte noget med at blive ført bag lyset. Det havde sådan set ikke noget med det økonomiske at gøre. Det har mere at gøre med, at jeg umiddelbart - når jeg kommer ind på din side - tror at der er tale om et webdesign firma/grafisk firma/reklame. Det viser sig så, at jeg kan købe en template og så kan I for en pris tilpasse den til en shopløsning eller whatever. Du skriver blandt andet også at I har markedets største database med skabeloner. Det har I måske nok, men det har alle andre jo også. Det er jo ikke jer der laver dem. Akkurat ligeså med logoerne. Jeg underkender ikke jeres kompetencer, men som sagt drukner de i skabelonerne. Og så behøver jeg ikke at vide mere for at træffe beslutning om, ikke at handle.
Hvis I ikke selv har design kompetencerne, var det så en idé at tilknytte en eller flere grafikere/designere på fx freelancebasis?
Nu ved jeg godt, at denne tråd er kommet til at handle om skabelonerne osv. og måske ikke så meget indholdet på siden, men jeg tror det meget godt afspejler den virkelige verden - altså dine besøgende på siden. Men det må tiden jo vise God vind....

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)