Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-creation.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej vi er en nystartet virksomhed og vil gerne have jeres mening om brugervenligheden på vores site.

 

Følgende vil vi gerne have belyst.

 

- Brugervenlighed

- Design

- Vores priser niveau

- Vores service

- Sortiment

 

Se siden her www.web-creation.dk

 

Vi glæder os til at  høre jeres mening.

 

Med venlig hilsen

 

Web-creation.dk

Fra København N
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Ikke for at lyde alt for kritisk, men jeg synes jeres website meget ligner noget fra TemplateMonster e.lign.

Det der med at top flashen kører på hver side og så med lyd, det er for meget IMHO.

Nå hov. Efter at have kigget lidt videre kan jeg jo selv se at jeres "Flash intro" og "Design af logo" er direkte fra TemplateMonster. Hvis det er den slags I gør det i burde I nok gøre det tydeligt.
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig med bjawnie - som potentiel kunde føler jeg mig lidt ført bag lyset. Jeg får ihvertfald opfattelsen af, at I mere sælger templates end noget andet - og det er måske lidt ærgeligt, for de kompetencer I måske har drukner i det.
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig, synes at jeres side er mega fed, men alle skabelonerne for det til at ligne en "masseproduktion" hvis du forstå.

Men synes virkelig at jeres side er flot, og flash intoen er ret fed, jeg synes også at menuen er lavet på en fed måde der ligesom siger "speed up" altså den er ikke kedelig og langsom som mange andres menuer :D

Med hensyn til jeres priser, synes jeg at de er lidt i overkanten, når man bare får en skapelon.

Ellers virker de okay.

jeres service er svær at beskrive, men ser umilbart meget god ud.

I har et meget stort sortiment, men det er jo som sagt skapeloner, så hvis jeg skulle have lavet noget hos jer, ville det være en flash intro eller en hjemmeside der er designet fra bunden, men for sådan en hjemmeside skal man jo af med en del penge, og det står jeg ikke lige med.


Håber du kunne bruge det til noget konstruktivt, og at du vil komenterer vores side, der kommer om et par uger.
Fra Korsør
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ligner jo en million når du kommer ind, men som Henrik siger føler man sig ført bag lyset når man finder ud af det er templates. Når en kunde søger sider i den pris søger man højst sandsynligt ikke et template som kan findes andre steder, men søger sandsynligvis noget unikt, og derved prisen naturligvis også stiger en del.

 

Sidder konstant og prøver at bruge jeres flash menu, men synes ikke helt at der kommer noget resultat ud af det, er det ikke helt færdigt? Der er ligeledes et spørgsmål ang. CSS, i har lavet link uden at sætte farve dvs. standard farver er sat på, som vi kender med blå, og når linket er besøgt så har du lilla er dette en bevidst opsættelse?

 

Når jeg klikker på FAQ kommer jeg ind på en af de så velkendte forums phpBB, her bliver jeg først forvirret og tænker "hvorfor kom jeg væk fra siden for at se FAQ?".

 

Når alt det er sagt, så skal i ønskes held og lykke.

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Erhh... jeres flashmenu virker slet ikke? Der sker ikke-og-en-kartoffel, når jeg klikker rundt på den?

Derudover synes jeg ligesom andre hér at lyden er lidt belastende og
helt pernittengrynt, så får jeg nervøse trækninger når jeg læser "CMS
System" fra en udbyder.  Kan vi ikke blive enige om at S''et står
for System? 




Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

 

Tak for jeres bedømmelser. linksene i flash menuen virkede ikke, det var en fejl havde uploadet en forkert fil efter redigering hvor linksene ikke var lavet - MEGET pinligt.

 

Der er flere der skriver, at de vil følge sig ført bag lyset fordi det er en template. Bemærk venligst at vi installere retter billeder, tekst, sørger for opsætning og installation på dansk sprog. Jeg mener vores priser er helt rimelige. Prisen inkluder desuden også template prisen.

 

Det er klart at det er billigere at købe templaten selv og klare installationen selv. Det kræver dog en del kendskab til Flash, Html, PHP kodning og Adobe.

 

Så samlet set syntes jeg som nævnt at priserne er yderst fair.

 

Jeg hører fortsat gerne fra jer omkring vores side håber det har ændret jeres opfattelse en smule vedr. vores koncept.:)

 

Med venlig hilsen

Web-creation.dk

Christian L. Knudsen

Fra Korsør
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

 

ja nu virker flash menunen, kanon ;-)

 

Personligt synes jeg det er lidt af et irratations moment at den loader flash banneret hver gang den skifter, da der er en masse lyde, som man hurtig bliver træt af. Men ellers er det ganske fint.

 

Tror det er vigtigt at i gør opmærksom på hvilke services i yder, og præcisere det.

 

Det er fint koncept at yde denne service, da mange har problemer med at selv opsætte templates, dog vil jeg mene at det stadig er den unikke løsning der er vejen frem for virksomheder.

 

Ang. prisen hvis der skal redigeres i flash, ændre i systemer og andet der følger så ryger prisen i hvert fald der op.

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg kan jo læse at flere har problemer med at flashen uploades på ny, så der er en ramme om.

 

På min computer har jeg ikke det problem. Er der nogen der ved hvad det kan skyldes????

 

Med venlig hilsen

 

Christian Langhoff

Fra København N
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)