Super.. Det vil vel også give lidt i søgemaskinerne, da den så vil læse mine keywords først? :)
Hvor stor betydning har det om jeg bruger H1, H2, etc? Læser den H1 først, er det vel smartest af bruge H1 til ord der optræder mange gange og H2 til overskrifter?
Søgemaskinerne læser hele siden på en gang - de forskellige objekter fortolkes så i forhold til deres betydning for siden.
Lad være med at spilde din tid med så fantasifulde forestillinger om H-tags magi - koncentrer dig i stedet for om at lave en god objektopbygning med noget ordentlig tekst. :)
Brug H-formatterede overskifter Hvis du på nogen måde kan lokke dine designere til det, skal du bruge H-formattering til overskrifter - i hvert fald den øverste på siden. Overskriften må meget gerne være identisk med din beskrivelse (se punkt 5). H-formatterede overskrifter vægtes højere i de fleste søgemaskiner og bør således optimeres med sidens primære nøgleord.
Tænkte bare at det ville give noget, hvis flere ord på siden var skrevet i h-tags.
> hvor ligger prisniveauet for sådan en gang fusk?
Jeg synes ikke du kan kalde det ''fusk'', men jeg synes det er dårlig service, hvis man ikke giver korrekt information til sine kunder om de ricisi der kan være med de løsninger man anbefaler. Livet er fuld af ricisi - også erhvervslivet, og det er der ikke noget galt i. Jeg synes bare man bør bare vide nogenlunde hvad det er man kaster sig ud i, inden man gør det :)
Prisniveuaet er ikke ret højt (gudskelov). Det er et godt stykke under 10k. Men er sådan set lige glad med pengene er bare sur over jeg er blevet "narret" samt at jeg ikke tjekkede godt nok op på det fra starten.
Jeg burde have vidste hvad jeg kastede mig ud i, men begik den fejl at jeg stolede på sælgeren uden at tjekke for meget op på det han sagde - er jo trods alt ikke ekspert! Det at jeg ikke kunne stole på ham er det der nager mig mest, men om ikke andet så hr jeg lært lidt af det.... og måske hjulpet andre amino brugere til ikke at bruge webtest.dk !
> er bare sur over jeg er blevet "narret" samt at jeg ikke tjekkede godt nok op på det fra starten.
Jeg lavede samme "fejl" da jeg købte min første bil for mange år siden - et område som jeg personligt ved ufatteligt lidt om :)
Det er nu engang de lærepenge man må betale, når man ikke har undersøgt sagerne godt nok selv på forhånd. Som indkøber har man et ansvar - go som professionel erhvervsindkøber har man et særligt ansvar, som da også giver sig til udtryk i diverse forbrugerbeskyttyende lovgivning der NETOP ikke dækker os - de erhvervsdrivende.
Men, man skal ikke græde over spildt mælk, men glædes over at man det man lærer ved at spilde :)
Det er desværre ikke så enkelt at komme med eksempler, da der ikke er mange der har lyst til at vedligeholde et før-efter-billede :) Du kan godt finde sites eller sider der ikke er i Google - men hvorfor de ikke er det kan ikke afgøres ved bare at se på det. Det bedste du kan gøre for at finde eksempler er at kigge i debatter som Search Engine Watch Forums og WebmasterWorld - søg efter doorwaypages og spam så finder du sikkert noget :)