Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Web Shop

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i at Magento er en rigtig fin løsning. Med den gratis version får du faktisk et konplet website som du kar starte ud med at køre på en VPS MINI hos os.

Hvis man senere har brug for professionelle features på sin shop - så kan man opgradere til en prof version. 

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:44

Hej Jeggi

Jeg vil anbefale dig at du får en specialtilpasset webshopløsning, så du udelukkende kan vælge at bruge din tid på produkter, indhold m.m.

Hos Danhost får du en specialtilpasset webshop + unikt og professionelt webdesign til 6.000,- ex. moms
Det er en god løsning til din forretning, da vi vil stå for al support, alle fremtidige opdateringer og løbende forbedringer for dig, så du kan fokusere på din forretning. 

Din webshop får du leveret i et utroligt brugervenligt CMS-system med online login så du let kan vedligeholde og opdatere dine produkter. 

Månedligt abonnement = 249,-/md. og inkluderer fri support og hosting (du sparer webhotellet)
Oprettelse = 500,-

Dertil giver vi GRATIS betalingsgateway de første 12 mdr., så du har tid til at få webshoppen til at generere et fornuftigt salg.
Herefter er prisen kun 99,-/mdr.

Du får utrolig meget for pengene og jeg vil meget gerne ringe til dig uforpligtende + give dig 30 dage til at prøve om webshoppen er noget for dig.
Klik her - Gratis webshop i 30 dage 

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Smartweb.dk SmartWeb Skrevet kl. 10:28

Hej Jeggi

Når du skal vælge webshop løsning er det vigtigt du gør det klart hvad du forventer at dette system. Der er ingen tvivl om at de krav du opsætter i din tråd er noget som alle webshop systemer med respekt for sig selv kan klare :) 

De systemer der bliver nævnt i din tråd er uden tvivl gode systemer, og jeg vil bestemt anbefale at teste flere systemer før du tager din beslutning.

En SmartWeb webshop er nem at komme igang med, hvor der er inkluderet +35 web og mobil templates der alle er fuldt redigerbare. Hos SmartWeb sørger vi for hostingen samt opdateringer af din webshop, og du har naturligvis fuld support på både mail og telefon i alle hverdage.

Du kan prøve en demo af SmartWeb Webshop HER.

Du er også velkommen til at kontakte os på 43 33 17 93 eller kundeservice@smartweb.dk

Med venlig hilsen

Henrik Nøhr
SmartWeb 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 10:45

Når jeg skal igang med at hjælpe dig med SEO/SEM senere ...host host - hvis du har brug for det :-)

- så vil jeg klart anbefale dig du vælger en Prestashop. Det er opensource, og billigt i opstart og drift.
Det er et fleksibelt system, hvor der findes et utal af moduler til. Modulerne bruger du til at vælge præcis det du ønsker. I mange tilfælde at modulerne gratis - fordi der findes en skov af udviklere der løbende udvikler nyheder til presta. (kæmpe fordel).

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg selv kører prestashop - og synes det er et genialt system.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)