Jeg er enig i at Magento er en rigtig fin løsning. Med den gratis version får du faktisk et konplet website som du kar starte ud med at køre på en VPS MINI hos os. Hvis man senere har brug for professionelle features på sin shop - så kan man opgradere til en prof version. |
Hej Jeggi
Jeg vil anbefale dig at du får en specialtilpasset webshopløsning, så du udelukkende kan vælge at bruge din tid på produkter, indhold m.m.
Hos Danhost får du en specialtilpasset webshop + unikt og professionelt webdesign til 6.000,- ex. moms
Det er en god løsning til din forretning, da vi vil stå for al support, alle fremtidige opdateringer og løbende forbedringer for dig, så du kan fokusere på din forretning.
Din webshop får du leveret i et utroligt brugervenligt CMS-system med online login så du let kan vedligeholde og opdatere dine produkter.
Månedligt abonnement = 249,-/md. og inkluderer fri support og hosting (du sparer webhotellet)
Oprettelse = 500,-
Dertil giver vi GRATIS betalingsgateway de første 12 mdr., så du har tid til at få webshoppen til at generere et fornuftigt salg.
Herefter er prisen kun 99,-/mdr.
Du får utrolig meget for pengene og jeg vil meget gerne ringe til dig uforpligtende + give dig 30 dage til at prøve om webshoppen er noget for dig.
Klik her - Gratis webshop i 30 dage
Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen
Danhost