Ok, jeg spurgte fordi at jeg har en veninde som leder efter sådan en løsning nemlig :) jeg går lige videre med det..
Vh. Mehmet
Det er modtaget, hun skal dog være hurtig - der har vist sig ret stor interesse. Så er lidt nødt til at gå efter "først til mølle" - det håber jeg der er forståelse for.
Der kom en lang række henvendelser på køb af shoppen, desværre lykkedes det ikke at få gennemført et salg. Derfor er shoppen stadig til salg. Så hvis du vil starte en webshop med tablets og tilbehør, så har du nu chancen til en utrolig lav pris.
Jeg lavede en god henvisning til min ven Simon, som så har betalt og købt jeres webshop.
Nu er jeg lidt ked af at i endnu ikke har leveret shoppen og ikke besvarer hans email.
Jeg sagde god for jer, så forventer og håber selvfølelig i hurtigst muligt for overdraget webshoppen til Simon.
Alt det formelle kan i lave bagefter, men hvis i giver ham login oplysninger osv, så han kan komme igang med webshoppen vil det være yderst venligt af jer.
Det lidt træls at have betalt for noget, og så ikke må få det!!!
Mvh. Jesper Krogfelt.
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Hej Jepser, det var pænt af dig at henvise, det sætter jeg pris på.
Vi er skam i fuld gang. Det tager altså tid, når man sælger en shop, der er lavet som en demoshop - alt skal laves igen fra bunden. Dvs. designet skal oprettes på ny og tilpasses til sitet. Så lidt tålmodighed tak, vi kæmper som gale for at få den køreklar.
Ny synes jeg måske der skulle skrues lidt ned for retorikken, hvis man intet ved om salget af den pågældende shop. Det er lidt for nemt at komme med beskyldninger og antagelser.
Og forsinkelses på ubestemt tid? Hvad er det for noget sludder? ;) Kom lige ind i kampen.
Og den aldrig har været klar, men er i gang med at blive etableret fra bunden? Igen en omgang sludder.
Jeg har en fin dialog med køber - at alt ikke forløber på 3-4 dage, sådan er det altså bare! Men lad være med at føre dialog med antagelser og påstande i en offentlig debat om noget i ikke har viden om - det er under lavmålet.