Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mytablet.dk - ny webshop med serverplads og design til salg

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mehmet Aslan:
Ok, jeg spurgte fordi at jeg har en veninde som leder efter sådan en løsning nemlig :) jeg går lige videre med det..

Vh. Mehmet

Det er modtaget, hun skal dog være hurtig - der har vist sig ret stor interesse. Så er lidt nødt til at gå efter "først til mølle" - det håber jeg der er forståelse for.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:33 | Låst

Der kom en lang række henvendelser på køb af shoppen, desværre lykkedes det ikke at få gennemført et salg. Derfor er shoppen stadig til salg. Så hvis du vil starte en webshop med tablets og tilbehør, så har du nu chancen til en utrolig lav pris.

Skriv gerne en PM

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 00:55 | Låst

Hvad er prisen kontakt mig via ap@seo-optimeringen.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:44 | Låst

Jeg har sendt dig en mail - shoppen er prissat til kr. 4000,- hvilket må siges at være billigt :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:22 | Låst

Det er åbenbart voldsomt svært at komme af med en shop, der har et rigtig godt navn, unikt design og 12 måneders support.

Sidste chance - send mig en PM hvis du er interesseret, ellers så starter vi shoppen selv :)

God aften...

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas.

Tillykke med salget af webshoppen.

Jeg lavede en god henvisning til min ven Simon, som så har betalt og købt jeres webshop.

Nu er jeg lidt ked af at i endnu ikke har leveret shoppen og ikke besvarer hans email.

Jeg sagde god for jer, så forventer og håber selvfølelig i hurtigst muligt for overdraget webshoppen til Simon.

Alt det formelle kan i lave bagefter, men hvis i giver ham login oplysninger osv, så han kan komme igang med webshoppen vil det være yderst venligt af jer.

Det lidt træls at have betalt for noget, og så ikke må få det!!! 

Mvh. Jesper Krogfelt.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:14 | Låst

Hej Jepser,
det var pænt af dig at henvise, det sætter jeg pris på.

Vi er skam i fuld gang. Det tager altså tid, når man sælger en shop, der er lavet som en demoshop - alt skal laves igen fra bunden. Dvs. designet skal oprettes på ny og tilpasses til sitet. Så lidt tålmodighed tak, vi kæmper som gale for at få den køreklar.

Med venlig hilsen

Thomas

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 18:28 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Altså jeg synes det lugter af i aldrig har haft den shop klar, men i derimod er igang med at etablere fra bunden :-)

Det kunne være en smart måde at lave designs på :-)
Eller en anden måde at pakke det ind.

Nåmen bare Simon sin shop - så er det 4k også en ok pris.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 19:34 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det undre mig meget, du sælger en færdig webshop.

Efter salget siger du nu i skal designe og kode den. Altså... Det da hvis en røver den der!! :) 

Men det må så også betyde Simon jo kan få ændret design ting på den, når i ikke engang har den færdig.

Det må vel være det mindste i kan gøre, nu hvor i har forsinket leveringen af shoppen på ubestemt tid. 

Vi kommer nok med et lille oplæg til ændringer i kan lave, nu i er igang med den. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:52 | Låst

Ny synes jeg måske der skulle skrues lidt ned for retorikken, hvis man intet ved om salget af den pågældende shop. Det er lidt for nemt at komme med beskyldninger og antagelser.

Og forsinkelses på ubestemt tid? Hvad er det for noget sludder? ;) Kom lige ind i kampen.

Og den aldrig har været klar, men er i gang med at blive etableret fra bunden? Igen en omgang sludder.

Jeg har en fin dialog med køber - at alt ikke forløber på 3-4 dage, sådan er det altså bare! Men lad være med at føre dialog med antagelser og påstande i en offentlig debat om noget i ikke har viden om - det er under lavmålet.

Det får hverken køber eller sælger gavn af!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)