Hej, Jeg har efterhånden søgt en del på nettet og læst om linkbuilding på en masse forskellige fora (også her på amino), hvor der er lange lister med links til "gode" steder, man kan få link fra. Jeg er dog meget bange for at gøre noget forkert og dermed oprette mit websted på sider, som Google ikke ser på med positive øjne. Der er så mange forskellige holdninger og overbevisninger derude, at jeg synes det kan være svært at hitte rede i, om siderne er gode eller om jeg skal holde mig fra dem. Hvordan ved I, hvilke sider I skal fokusere på? Jeg har læst, at det vigtigste er, at den pågældende side ikke må reklamere med, at det hele blot handler om linkbuilding, men at netop den side vil skabe værdi for brugeren. Ofte er det vist også en god idé at at siden opdateres af nogle redaktører, som reelt set vurderer de enkelte forespørgsler. Er det korrekt forstået? Jeg har overvejet at benytte mig af hotfrog.dk og danske webshops - er der nogle som har noget god/dårlig information på de sider? På forhånd mange tak fra den lidt forvirrede seo-begynder. |
Det bedste du kan gøre, er at lave indhold på din side, der er så godt og interessant, at folk automatisk linker til dig og deler dit indhold. En linkprofil du vil få på denne måde, vil google klart favoriserer over alt andet.