Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding for en begynder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har efterhånden søgt en del på nettet og læst om linkbuilding på en masse forskellige fora (også her på amino), hvor der er lange lister med links til "gode" steder, man kan få link fra. Jeg er dog meget bange for at gøre noget forkert og dermed oprette mit websted på sider, som Google ikke ser på med positive øjne. Der er så mange forskellige holdninger og overbevisninger derude, at jeg synes det kan være svært at hitte rede i, om siderne er gode eller om jeg skal holde mig fra dem. Hvordan ved I, hvilke sider I skal fokusere på?

Jeg har læst, at det vigtigste er, at den pågældende side ikke må reklamere med, at det hele blot handler om linkbuilding, men at netop den side vil skabe værdi for brugeren. Ofte er det vist også en god idé at at siden opdateres af nogle redaktører, som reelt set vurderer de enkelte forespørgsler. Er det korrekt forstået?

Jeg har overvejet at benytte mig af hotfrog.dk og danske webshops - er der nogle som har noget god/dårlig information på de sider?

På forhånd mange tak fra den lidt forvirrede seo-begynder.

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 08:59

Det bedste du kan gøre, er at lave indhold på din side, der er så godt og interessant, at folk automatisk linker til dig og deler dit indhold. En linkprofil du vil få på denne måde, vil google klart favoriserer over alt andet. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Fra  elisanderk aps Skrevet kl. 09:22

Hej ElisabethDencker

Jeg synes du rejser nogle rigtig interessante spørgsmål, og jeg håber du får mange gode svar. Jeg vil i alt fald følge med i dialogen. 

Jeg ved ikke hvor meget jeg kan bidrage. Jeg mener at have erfaret, at det tæller positivt (i googles crawlrobot) at få links fra sider, som bliver meget besøgt. Så hvis du kan få liks fra f.eks. DR eller en af de store i dagspressen vil det være stort!

Hvordan man får links? Tja-h. Jeg tror det først og fremmest handler om at skrive noget, der har så stor interesse fra andre, at man gerne vil kinke til den pågældende information.

Jeg ved ikke hvilke eventuelle sider Google har blacklistet. Men hvis nogle pc-nørder begynder at automatisere en form for link-automatisering vil det helt sikkert blive registreret hos Google og give badwill.

Hvis du vil have en bredere besvarelse af dine spørgsmål vil jeg anbefale dig, at skrive dine spørgsmål i et engelsk-sproget forum.

Held og lykke med din hjemmeside !

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:31

Meget svært at sige..

Men hold dig fra alt det med "Send dit link og du får 50 eller 1000 links bla bla" :-)

Godt indhold til din side, facebook gruppe osv.

Aktiv på forums!
Både her, men også alle mulige andre.

Signatur i alle, som jeg os har herinde, under mit svar :) ( -V-)

BT.dk har vidst et åbent forum/kommentar felt - Hvis du ser en nyhed der rammer dit emne, f.eks tøj - så skriver du: "hold da fast det sæt tøj er grimt, det her er fedt: (også smider du dit link) :-D

Har selv gjort det på BT ;)

- har en til, men den vil jeg ikke sprede, så må du sende PM :)!

Mvh. 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:49

Christoffer

Lyder som det er noget der skal prøves med BT. Du må da også meget gerne sende mig en personlig besked med dit andet "Trik"

Er der ellers nogen der kan anbefale nogle gode udenlandske forums, hvor man kan indsætte signature?

Personligt så bruger jeg også forskellige "Link Exchange" sider. Synes dog det er begrænset, hvor mange gode der er.

Jes T

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)