Hej Aminoer Dette er mit absolut første indlæg og håber virkelig at få noget respons på det :) Vi er en ny opstartet virksomhed med speciale i arbejdshandsker, jakker og andet svejser grej. Vi sender et uopfordret tilbud om at små handle med os på jeres præmisser. Al-Haq Enterprises er en ny opstartet virksomhed med speciale i arbejdshandsker. Med etablering i Pakistan har vi valgt at præsentere den danske industri for betagende kvalitets produkter, med priser der absolut kunne opvække interesse. Produktionen foregår i Pakistan, hvor vi har et netværk af dygtige medarbejdere og samarbejdspartnere. De færdigproducerede varer transporteres med skib eller fly til vores lager i Danmark, hvor der foretages en grundig varekontrol før den kommer ud til kunden. Varen er under grundig opsyn fra vores side og med vores absolutte overbevisning er det en god vare der bliver præsenteret for kunderne. Men mennesker laver også fejl og sker der en smutter fra vores side er det absolut i den gode skik at varen byttes til ny eller som kunden nu vil ønske det. Vi har specielle maskiner til læder syning af industri vare men samtidig holder vi kontakter som kan præsentere næsten alt hvad hjertet skulle begær. Vi befinder os i et handelsområde hvor alle virksomheder af mange kalibrere ligger, side om side. Derfor henvender jeg mig til de personer som har tænkt på hele startfasen og bare mangler at skyde produktet af men ved ikke hvor de skal starte. Er det kina, Vietnam, Thailand , dubai eller hvad skulle det være... Lad Al-Haq præsentere jer for en virksomhed som er en Dansk registreret virksomhed med hovedsædet I pakistan. Ligesom Lego, Bestseller, Jysk sengetøjs og mange andre har vi også investeret i maskiner og arbejdskraft I pakistan til fordel for god prisbevidste kvalitetsprodukter. Lyder det af noget, så håber jeg at i ringer :) Al-Haq Enterprises Waseem Ul Hassan +45 61 86 94 97 |
Pr oducent til rådighed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)