Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du købe kød online?

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er lidt man skal kravle før kan gå. Jeg vil nødigt starte op med for meget, og så finde ud af at det ikke er overskueligt. Men jeg vil helt sikkert løbende udvide sortimentet

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 16:15

Hej Simon.

Jeg har dog mange kontakte til et par slagterier som gør jeg kan handle rigtigt billigt.

Uden at kvaliteten er ringere, for jeg synes selv kunden skal vælge om de vil betale meget eller lidt for deres kød.

Jeg har allerede fået de første kontaktet igennem, nu mangler jeg bare Lokalerne og nogle penge og så lige at tør at tage springet ;)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:16

det er helt fint med et basissortiment, men du skal skille dig ud fra dine konkurrenter

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:17

Ja det er lige med at tage det berømte spring :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:23

Vælg en skarp profil, så kunden får samme kvalitet hver gang

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:47

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:52

Vi køber ind frisk hver dag.

Det med fryser virker ikke for os.

Da vi havde en stor fryser købte vi også stort ind, og ca. 6 mdr. efter smed vi så alle varerne ud igen der var blevet for gamle.

Samtidig synes jeg ikke kød der har været frosset ned, har samme gode smag som fersk.

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:56

Hej Michael

Ja, jeg ved godt jeg ikke kom først med ideen :). Men jeg tror der er plads til os alle.

mvh

Simon Jakobsen

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:01

Hej Jesper

Ja det er der sikkert mange som gør, og som vil blive ved med at gøre. Men der er også en masse, som synes det er dejligt tidsbesparende at få leveret hver uge, og bare kan hive noget op ad fryseren. Med hensyn til smagen, så er vacummpakning faktisk en genial måde at undgå smagsforstyrrelser på. Det skyldes af når man fjerner ilten, så hindrer man ligeledes nogle af de mikribiologiske processer, som gør at kødet ændrer smag.

mvh

Simon

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:15

Nej jeg henter det hos en landslagter. Har prøvet at handle hos Frilandsgrisen fordi jeg troede det ville være specielt godt. Men det kan ikke anbefales. Han tabte også kasse på vej ud af blien... Big Smile Altid lækkert med lidt skidt i kødet.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)