Det er jo åbentlyst at trådstarter ikke har meget erfaring med hjemmesider, og så kan man jo godt skrive det på en pæn måde.
Ja, det kan man da sagtens. Men hvorfor give ham indtryk af, at han kun lige mangler nogle småting, eller at der er noget positivt at sige om siden, når der ikke er det?
Jeg fornærmer ham jo ikke personligt. Jeg svarer bare ærligt på hans spørgsmål og giver ham det bedst mulige råd: Køb dig til noget ordentligt i stedet for at gøre det selv.
Det er jo åbentlyst at trådstarter ikke har meget erfaring med hjemmesider, og så kan man jo godt skrive det på en pæn måde.
Ja, det kan man da sagtens. Men hvorfor give ham indtryk af, at han kun lige mangler nogle småting, eller at der er noget positivt at sige om siden, når der ikke er det?
Jeg fornærmer ham jo ikke personligt. Jeg svarer bare ærligt på hans spørgsmål og giver ham det bedst mulige råd: Køb dig til noget ordentligt i stedet for at gøre det selv.
Hvis du havde skrevet: Køb dig til noget ordentligt i stedet for at gøre det selv.
havde det i mine øjne været fornuftigt kritik, men din første kritik bryder jeg mig ikke om. Det er at nedgøre folk.
Men det kan vi nok diskutere i uendelighed, så jeg stopper her.
Jeg tænker ikke bestyrelsesarbejde, bogføring og regnskab når jeg ser Jeres site - tværtimod. Min første indskydelse var en webshop med salg af gamle kedelige bøger.. GAAABER.
Farverne skal der virkelig gøres noget ved. Ikke kun pga. de mørke og triste farver, men teksten er også meget svær at læse.
Tror også jeg talte en 5-6 forskellige slags skrifttyper på Jeres site. Fix det :)
designet forsiden der er det en klar fordel at bruge det der er på en af undersiderne det er der klart mere stil over http://bricksite.com/blandford?id=320990
farverne rød på forsiden virker bare ikke for mig dem ville jeg fjerne der
skrift type valgt der må du lave det større på siderne da den valgte typen er ikke den der er største ellers kunne du med fordel vælge en helt anden type til din side
gennemgå siden for tekst fejl der er lidt rundt omkring det opdaget jeg selv om jeg ikke er verdens mester til stavning
forskellige skrift typer på sider find en god og hold dig til den og skrift størrelse svinger også på siden imellem hvad skriften er grund tekst på hver side hold dette også ens artet
fodnoten husk der dit cvr nummer dette styrker en sidens troværdighed
social medier en god ide med google plus og twitter på siden
husk udnyt google viser op til 70 tegn og lav dem unikke på hver eneste side.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Synes der mangler en rød tråd i farvevalget, desuden er jeg ikke glad for den gradient effekt du har brugt i topbar, den er gammeldags og virker ikke godt sammen med teksten på denne måde.
Jeg aner ikke hvad siden drejer sig om ved at kigge på den et øjeblik, det er efter min mening en fejl, man skal ikke være i tvivl om hvad du tilbyder.
Referencer - man kan ikke klikke på dine referencer og få mere at vide.
Artikler - Fuldkommen uoverskueligt at læse på den måde det er sat op på.
Du skal have ændret dine titles så de passer til indhold.