Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på GratisEmail

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg driver sitet http://www.gratisemail.dk der kommer ca. 30 nye brugere om dagen, men jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på hvordan sitet virker på folk, og hvordan signup proceduren føles. Er det besværligt, uoverskueligt eller???

 

Jeg ville også meget gerne have feedback på hvordan login proceduren er, og hvad I syntes om de forskellige webmails.

 

Det er som navnet antyder gratis at oprette en emailadresse, så hvis der er nogen af jer der har mod på at prøve at oprette jer, og give feedback på de forskellige ting ville jeg meget gerne høre om det, specielt inden for disse områder:

 

Forsiden - Feel overskuelighed

Ny bruger - er det nemt at finde stedet hvor man opretter sig, er det nemt at oprette sig? (Jeg skal jo sikre mig at det ikke er robotter der opretter sig - SPAMMERE).

Hvordan er webmailen at bruge - Her er jeg specielt interesseret i at høre jeres mening om ArgoSquirrel.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Det tager en del tid (og meget længere end jeg ville acceptere under normale omstændigheder) at finde ud af hvad servicen er og hvor man skal klikke for at tilmelde sig på forsiden. Virker som du meget hellere vil have et klik på dine adsense reklamer end have mig som ny bruger?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

 

Tak for din feedback...

 

Jeg har to links til oprettelse på forsiden, et under "damen" Opret en konto i dag, og et under login boksen Ny bruger?

 

Hvad ville du foreslå at man gjorde?

reklamerne skal jo være der, det er jo dem jeg lever af  :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg fandt skam oprettelsesknappen efter nogle runder på skærmen med øjnene. Pointen er ikke at den ikke findes. Pointen er at den er så skjult, så jeg er videre til et andet sted på nettet inden jeg har fundet den.

Og mht reklamerne, så skal du vel ikke leve af reklamerne for folk, som ikke er brugere af systemet? Du har sikkert tænkt dig at leve af reklamer fra dem, som bruger systemet? Derfor skal reklamerne kun vises når man bruger systemet (inde i selve webmailen) og absolut ikke, når en kommende bruger besøger din forside? Jeg bliver skræmt langt væk. Det er pointen. :)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er klart :-) Der er jo ingen grund til at lokke brugerne væk INDEN de har meldt sig til.

 

Nu har jeg fjernet halvdelen af bannerne på forsiden....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)