Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af bankposteringer i e-conomic

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi driver en række webshops med integration til samme e-conomic regnskab. Det fungere rigtig fint, debitorer, varer og ordre oprettes automatisk i e-conomic og ordrenummeret fra webshoppen tages også automatisk med over på fakturaen. Så langt så godt, men det tager efter hånden rigtig lang tid og bogføre alle indbetalingerne så debitorerne bliver registreret som betalt. Det har derfor undre mig at der ikke er en løsning som gør en i stand til og indlæse bankposteringer fra en fil og derefter automatisk matche dem op imod åbentstående kreditor og debitorposter.

Funktionaliteten kunne i princippet være den samme som e-conomic bruger til bankaftstemning, hvor systemet godt selv kan matche bank og finansposterninger.

Er der nogen der har en løsning på den udfordring eller en alternativ måde og håndtere problematikken på?

MVH Mads

 

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads Boll,

Jeg går ud fra, at dine kunder i dine webshops betaler med betalings eller kreditkort.

I så fald er det du mangler, at betalingstransaktionsnummeret skal skrives med fra betalingsgateway til webshop og så videre

til regnskabssystemet.

Transaktionsnummeret kommer også ned i banken og man kan normalt få oplysningen med i filen fra banken.

Alternativt så skal dit regnskabssystem kunne kalde betalingsgateway direkte og hente penge på de ordrer, der er gennemført og hvor varerne er afsendt.

Det ved jeg ikke om er en mulighed i e-conomic.

Jeg ved til gengæld, at det begge er funktioner, der er indeholdt i vores løsning Winfinans.NET.

Så, nu ved du hvad du skal spørge efter.

Med venlig hilsen

Peter Wismer 

 

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Hos Web-Regnskab.dk har vi bankintegration til de fleste banker.

Det betyder du blot kan hente dine bank indbetalinger ind i programmet og bogføre herfra.

Ring til os hvis du vil høre mere:-)

Mvh. Thomas, Web-regnskab.dk

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)