Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gøre jeg nu?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg har en rigtig god ide, som jeg er HELT overbevist om at kan sælge godt. Mit problem er bare, hvordan får jeg dette ide til virkelighed?? Mit lille "værktøj"(opfindelse) skal udelukkende være af tre, eller noget billigt metal, og den fylder ikke mere end en håndflade.. Så derfor er mit spørgsmål, hvem skal jeg kontakte for at få det her realiseret? Hvem bør jeg tage kontakt til? Det skal laves så billigt som muligt..

Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Mortarda,

Du er meget velkommen til at bruge Opfinderrådgivningen til at hjælpe dig med at undersøge dine muligheder med din idé.

Opfinderrådgivningen er finansieret af Forsknings- og Innovationsstyrelsen og er sat i verden for at hjælpe private opfindere med at modne og nyttiggøre deres idéer. Rådgivningen er gratis.

Læs mere om hvordan du kommer i gang her: http://opfind.nu/de-10-trin/trin-1.aspx

Vi råder og et modelværksted hvor du evt, kan få mulighed for at lave nogle indledende modeller af din idé hvis den vurderes at være attraktiv i markedet.

De bedste hilsner

Kasper

Teamleder, Opfinderrådgivningen

Teamleder for Opfinderrådgivningen - www.opfind.nu

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers vil et partnerskab jo også være på sin plads... måske ikke for virksomheden, men med lidt råd og vejledning.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Den er ikke lige til at gennemskue, men har du behov for håndarbejde i træ udført som "billig arbejdskraft" og muligvis jeg kan hjælpe dig.

Vi laver proto, evt. salgsprøver og du går ud og sælger din ide... Skriv mig en mail på mikkel@intnet.mu om du har interesse. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry for hi-jacking:

Tak for et godt link Kasper Munk - jeg vil tage et kig på jeres hjemmeside, og så kan det være jeg kontakter jer senere.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Thisted
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 16
Fra  Idébank Thy Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tillykke med din ide, det var så den nemme del af det.. Det er her fra det bliver svært. 

"Gode råd" jeg gerne selv ville have haft første gang-

- Du skal vide at det er op til DIG, og kun dig. Der kommer ingen og "gør det for dig"

- Gør op med dig selv om det er noget du virkelig VIL, eller find ud af hvor meget du vil det (tid og penge) og vær ærlig over for dig selv omkring det.

- Få andre uvildige til at kikke på det, Væksthus eller Opfinderrådgivningen. Hør på det de siger, de har erfaringen. Men det er stadig dig der skal bære det videre.

- Ser der ud til være noget i det, skal du beslutte om du går efter det 100% og kaster alt ind, eller du er tilfreds med at få lidt ud af det.

- Det er ikke noget man bare lige gør, gør det seriøst. Den med en ven der kender en der lige kan ... det går aldrig godt.

- Kan det beskyttes (patent mm) kan du komme til at tjene (store) penge, find ud af det.

Held og lykke

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)