Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For dårlige kasser købt - anbefalinger på kasser i dobbelt bølgepap

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Suk - har nu haft 2 reklamationer fra kunder over shampoo der er blevet beskadiget under transporten af postdanmark.

Det holder bare ikke da vi faktisk er ved at få  gang i salget af shampoo ..
 

Konklusionen er (udover at postdanmark bumper forsendelser rigtig meget) at jeg valgte for billig med kasser i enkelt bølgepap.

Søger derfor tip til leverandør af kasser i dobbelt bølgepap ?

Har hos hos Rajapack fundet kasse i målene 25X20x15 til 6.30 per kasse som er min referencepris

Afhængig af priser vil jeg nok bestille 1-300 ved første ordre

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Ring til mig efter kl 09, så finder vi nok en løsning med vores skandinavisk producerede papkasser :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hjortholm:

Suk - har nu haft 2 reklamationer fra kunder over shampoo der er blevet beskadiget under transporten af postdanmark.

Jeg har lige fået oplyst fra Post DK at pakker skal kunne holde til et fald på 80 cm så det kræver altaså nogle gode papkasser. Personligt bruger jeg altid dobbeldobbek bølgepap kasser, men husk at der er meget stor forskel i papkvaliteten fra de forskellige producenter.  Små kvantum kasser er forholdvis dyre, men køber du 1000-2000 stk kan du få dem til 2-3 kr. pr. stk.

Mvh

Ravn

 

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg sender også shampoo'er afsted med posten ;-) Og en masse andre hårprodukter. Flere af produkterne er i glasflasker. Jeg har erfaret at det ikke handler så meget om selve kassen, men mere om kassefyld (skum, "puder" osv.) Jeg sender ca. halvdelen af ordrerne afsted, i enkeltlagskasser, og jeg har ALDRIG haft så meget som én klage vedr. smadret kasser, emballage osv.

Så mit råd - Pak produktet ind, fyld kassen op med skum, bobleplast eller lignende, og tape kassen godt til.

God vind :-)

Mvh

shopKONRAD / Daniel

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Antalis - Anders Brahm.

De har et stort udvalg til gode priser og har helt sikkert noget du kan bruge.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale DS smith tidligere SCA. Vi har brugt dem i et år nu, og får leveret alt til indpakning af vores webordrer, samt lager system. Dog sælger vi tekstil, men er sikker på, at de også kan levere dobbelt bølgepap. Måske du også skal have noget fyld til at komme i kasserne, for at beskytte. Det er jeg også helt sikker på at de kan levere.

Jeg synes prisen hos rajapack lyder dyr, så synes du skal kontakte Hans Henrik fra DS smith.

De har givet os de bedste priser, også i begyndelsen hvor vi kun tog små ordrer, som den første du ønsker.

Du er velkommen til at skrive til mig hvis du har flere spørgsmål i en Privat besked :)

Du skal kontakte:

Hans Henrik Madsen


DS Smith Packaging Denmark A/S
Engvej 13, Stevnstrup
DK-8870 Langaa
Tel.: +45 72 14 95 50
Fax: +45 72 14 95 51
stevnstrup@dssmith.eu
www.emballageservice.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

glemte lige en vigtig ting, og det er self. at servicen bare er helt i top :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for diverse indspark.

Har foreløbig "skuet op" for indpaknng/fyld for at se om det er nok - indtil jeg har opbrugt beholdningen af forsendelseskasser 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)