Jeg må indrømme at MLM ikke betaler sig i længeden og at Martin Thorborg har ret. Almindelig forretning uden at de store baggmænd tjener kassen er den vej jeg må gå. Har igennem mit eget firma Vision Security tjent over 100000,- om måneden de sidste par måneder og det havde jeg aldrig kunne opnå med Optidee. Idden er måske go, men den del de giver til deres ambassadører er rengjort latterlig. Desuden laver man noget oversættelse for dem, måske ikke lige efter visse personers hoved, men jeg gjorde mit bedste og brugte mange timer på det. Og så brænder de personer, der skal belønne mit arbejde her i Danmark mig bare af. Ikke en krone får jeg, fordi en vis person ikke mner at mit arbejde var godt nok. TUSIND TAK...føler mig ærligtalt til grin... Min mor er også igang i Optidee, håber i det mindste hun får lidt succes, det under jeg hende. Så Kurt, dine lange søforklaringer omkring mit oversættelsesarbejde (og spar mig nu for dine mærkelige vendinger i denne tråd, dem kan jeg snart til hudløshed) og at du ikke tror på at de 82 timer sammenlagt jeg har lagt i det er korrekt, det er det laveste af undskyldninger jeg længe har hørt. Måske skulle man sende en mail direkte til Optidee ? hmmmm må jeg tænke over. Og Mianne, jeg må beklageligvis meddelle at jeg er blev taget ved røven hvad betalingen angår fra Kurt (har fået at vide at han skal betale mit arbejde.) Jeg er dybt rystet...!:( Håber ikke andre laver arbejde for kurt eller optidee, uden at have en kontrakt eller forudbetaling først. Tænk lige over at oversættelser fra profesionelle koster i omegnen af 340,- i timen. Jeg bad ikke om så meget. Nå jeg vil fremover ligge mine kræfter i Mine egne firmaer, det er sku da valuta man kan leve af. MLM, kan være svært at leve af de første mange år. |
Hej BCC import
syntes at du skulle kontakte vedkommende på mail, det andet er ikke professionelt.
jeg laver også oversættelse for agel, til dansk og Tysk, og jeg kunne ikke drømme om, at tage noget for det,
hvad har jeg så fået ud af det, en masser af nye kontakter, inde for agel og udenfor, samt inside viden og det mener jeg selv
er mere værd end penge.
men har også læst hele tråden igennem, og i starten er du positiv og nu stik modsat.
jeg ved du har gang i mange forskellige ting og firmaer,
så da du jo tjener godt med Vision Security, så sæt fokus på, bank det op til det kører super godt, og så sælg det.
og gå i gang med en andet projekt.
og lige meget hvad, man laver, MLM eller ANDET, hvis man vil leve af det kræver, det 100% fokus.
og tro mig, hvis du vil nyde, så må du yde, og uden af få penge for det nogen gange.
kan i alle have en forsat god dag
Karsten Aagaard