Jeg har overvejet at starte en Konsulent/Rådgivnings virksomhed Indefor eksportsalg, Int. markedsføring, optimering af logistik m.m. som speciale... Jeg har overvejet en UK Ltd konstruktion ud fra følgende: 1) Jeg må ikke driver virksomhed fra min lejede bolig som jeg har det rigtig godt med at bo i 2) For at minimere min personlige juridiske risiko - hæftelse ved udførte opgaver 3) Det mindre krav til startkapital, da jeg synes det virker som Overkill at binde 125.000 i et APS når jeg kan klare mig en hjemmeside, tlf og en laptop 4) Det faktum, at i "min branche" ville det måske netop se godt ud med en adresse i London etc.. Det er således ikke tænkt for at unddrage eller spare i skat, som jeg betaler med glæde, har set verden og ved hvordan den virker. Mener ikke man skal lave Ltd. for at spare og unddrage i skateller lignende, mener at en Iværksætter skal koncentrere sig om sin Core Business og på den måde tjene penge, ikke bruge tid på at spare penge i skat på noget man ikke har tjent. "Call me a Butch, I live that way" ![]() Vil således gerne høre kommentarer og forslag ideer, Også gerne fra folk der har kontakt eller viden om de firmaer der tilbyder og driver services ifm. med ovennævnte, der er firmaer der har regnskabs og post services og hvor man kan få en adresse m.m.. |
UK Ltd.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)