Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bør svindlere kunne bruge Amino.dk som salgssted?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Hej, vi er en del som er blevet svindlet af en person på Amino. I hans sidste indlæg/tilbud var de sidste kommentarer fra Aminoer som skrev at de var blevet svindlet af ham. Derefter er tråden bare blevet låst og mere er åbenbart ikke sket fra Aminos side, for han svindler stadig alt det han kan. Jeg har kendskab til syv der er blevet svindlet af ham. I mit tilfælde var det ikke et tilbud på debatten men derimod inde på Amino Freelancer det skete. Selvom der ikke er tale om mere end 10 000 kr. så er det sgu trælst at blive frarøvet ens penge, tid og ressourcer. Og ja - en gang research på personen havde nok ændret mit valg. Hvad mener du Amino bør gøre når svindlere er aktive på Amino.dk? Personligt mener jeg at Amino bør gribe ind over for svindlere og ikke lade dem fortsætte som er tilfældet her. Husk at det er imod Aminos regler at hænge personer ud på Amino.dk så derfor er ingen navne nævnt og ingen navne bør nævnes. Hilsen Madsen
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Madsen! Jeg forstår i den grad Don sitation. Om du så kun var blevet frarøvet en krone, burde sådanne plattenslageri slås ned på. Problemet er bare, at jeg ikke tror Amino kan gøre noget ved det?? Amino er et frit forum. Tåber som pågældende vil blot oprette en ny bruger, såfremt han med nuværende profil bliver standset! Så intet ville hjælpe med mindre der foregår en cpr-validering, som sikkert også kunne fuskes med!

Det lyder lidt "brutal", men tror eneste løsning mod sådanne typer er almindlig agtsomhed og omtanke! Sikrer dig at dine leverandører har et ordentlig ry, før du handlet med dem! Ligeledes betal ikke fuld beløb, før ordren er afsluttet.

Med hensyn til dit tab - er der direkte svindel involveret, tog jeg kontakt til politiet! Andre sager høre til en advokat.

Jeg synes absolut ikke 10.000 er småpenge!!!

Held og lykke

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis det var sket for mig og jeg ikke fik opbakning? Så var jeg nok smuttet...

Det vil for de fleste være dybt krænkende. Så sanktioner - Ja tak!

BH

Lars

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig er det træls. Men hvad skal man gøre ved det?

Man kan selvfølgelig slette eller blokere brugeren, men ud over det så er der jo op til de personer som er blevet snydt til at gøre noget. Personer der snyde vil altid være til stede i et eller anden form, og de vil altid kunne lave en ny profil hvis den gamle bliver slettet.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)