Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går det lidt for stærkt nu?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg mener faktisk det modsatte. Jeg er bange for, at jeg har fået proppet for meget på mit website og jeg vil gerne høre ude fra verden, hvorledes mit site performer rent hastighedsmæssigt. Vil du hjælpe ved at gå ind på www.media-now.dk, klikke lidt rundt og skrive en linie eller to om, hvorvidt siderne vises tilpas hurtigt?

Tusind tak og venlige hilsner fra Trine

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager alt alt alt for lang tid at loade siderne.. minimum 10 sek i loadtid pr. side..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere undersider tager lang tid om at loade og desuden hænger de, når jeg scroller:

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg føler mig ikke generet af hastigheden - men den kunne godt blive lidt hurtigere :-).

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager 4-5 sek. for mig at komme ind på forsiden og 2-3 sec at springe fra side til side... (Plejer at surfe på ca. halv tid)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Den loader næsten lige så langsomt som amino Wink

Spøg til side, den loader langsomt i hvert fald 3-4 sek pr side her.

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden loader ikke særlig hurtigt, på mit internet bliver det loadet på 2-3 sekunder. Jeg har selv rimeligt optimalt internet. Hos brugere med langsommere net, ville det ikke være fedt at klikke rundt på siden.

Du kan eventuelt prøve at teste den på tools som f.eks. www.tools.pingdom.com/fpt

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Langsom hastighed, de fleste vil havde været smuttet meget hurtigt igen.

Siden er utrolig simpel, jeg kan se at i blandt andet laver grafisk designet, men dette afspejler jeres hjemmeside slet ikke.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Trine

Dit website er ikke blandt de hurtigste men der er mange der er værre.

Du har to store syndere på siden. En forespørgelse til ?mcsf_action=main_css&ver=3.3.2 returnere meget lidt css som ligner noget der kun skal bruges når der redigeres indhold. Det tager et helt sekund, sinker resten af siden. Det bør tage maks. 100 ms. Jeg vil tro at løsningen er at få det cache.

Den anden synder er en forespørgelse til /undefined som timer ud efter 2 sek. og returnere en "siden blev ikke fundet" her skal finde referencen og slette den.

Som andre har skrevet i tråden virker siden lidt underligt når man scroller, det skyldes højst sandsynligvis problemer med JavaScript. Her ville jeg nok prøve at slå ehaviour fra, og se om det løser problemet.

Det blev lidt teknisk, hvis du ikke selv er programmør, kan du bare vise indlægget til din Wordpress mand, så vil han kunne hjælpe dig.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Siden er utrolig simpel, jeg kan se at i blandt andet laver grafisk designet, men dette afspejler jeres hjemmeside slet ikke.

Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)