Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af børnetøjs shop.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.


Så er det min tur til at få konstruktiv kritik af min shop
Alma & Jacob, så håber der er nogle der vil hjælpe med at se hvad jeg kan
gøre bedre eller helt anderledes?


Kom med alt ros, ris eller en god ide?


Ved at side kan være mere søgemaskineoptimeret men det er jo
ikke det letteste må man nok sige.. har tilmeldt siden hver gang jeg falder
over en søgemaskine.


Nyhedsbrev har jeg tænkt på at lave en konkurrence for at få
flere tilmeldinger men hvad kunne du tænke dig at vinde?


Med venlig hilsen
Agnete Justesen



Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Agnete.

Det er virkelig synd, at der ikke er et større udvalg. Hvis jeg nu fx ikke er ret vild med Decoy''s design eller ikke kan lide tern, så er der ikke ret meget tilbage at vælge imellem. Og dét der er, er måske ikke i den størrelse jeg har brug for. Jeg er fx lidt varm på Jakke i molton ecru  (er det i øvrigt fleece?), men ville godt have haft den i en 92.

Det er nogen rigtig lækre ting du har - jeg kan godt lide idéen i, at tøjet er øko. Du kunne måske skrive lidt mere om, hvad det vil sige, at tøj er økologisk? Er det fx samtidig en garanti for, at dem der producerer det, har ordentlige arbejdsvilkår osv? Det har jeg bare set et andet sted med øko tøj - derfor jeg spørger.

Så irriterer menuen mig lidt, fordi man ikke kan klikke, hvis der er en underkategori, hvis du forstår, hvad jeg mener? Jeg kunne godt tænke mig fx at klikke på Børnetøj -> Pige og så få en oversigt over de forskellige kategorier i hovedvinduet. Og hvis jeg fx er inde på den førnævnte jakke og vil tilbage via linksene under menuen og klikker på Dreng, så vælger den selv kategorien Bukser - Buksedragt, i stedet for at give mig en oversigt over kategorierne.

Billederne er rigtig gode.

Syr du noget af det selv? Jeg kan se, at du er beklædningshåndværker.

Jeg synes hellere du skulle udlodde noget fra hjemmesiden i stedet for choko (selvom en æske Summerbird SAGTENS kunne glide ned her! ) - nu ved jeg ikke, hvad sådan en æske koster, men det kunne måske være noget til et par hundrede. Måske bare et gavekort?

 

Held og lykke med biksen!

 

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Agnete,

 

Din side er blevet rigtig fin synes jeg.

 

Jeg prøvede at tilmelde mig dit nyhedsbrev, men da jeg kom til der hvor man skal trykke på tilmeld/afmeld, kunne jeg ikke trykke på nogen af knapperne.. (Men måske er det bare min pc der opfører sig mærkeligt)

 

Jeg synes det er en rigtig god ide, at skrive historien om Alma & Jacob, det er spændende læsning og gør at man kan huske jeres navn en anden gang.

Desværre har jeg ikke nogen småfolk i huset, ellers kunne jeg helt sikkert godt finde på at købe noget hos dig!

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Agnete - jeg synes, at det er en rigtig pæn shop. Hvis jeg skal prøve at være konstruktiv, så synes jeg, at den lyseblå baggrundsfarve er en anelse for fersk/lys.
Jeg mener også, at du skal bruge gavekort istedet for chokolade eller lignende - der er jo ingen grund til at få potentielle kunder til at tænke på chokolade istedet for økologisk børnetøj :-)
Så mener jeg i øvrigt, at du skal placere "køb nu" knapper på billederne på forsiden og på de enkelte varer, så man ikke skal gætte sig til, hvordan man får varen ned i kurven.
Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej Tanja.


 


Først vil jeg lige sige 1000 tak for konstruktive kritik, har fået noget at arbejde med men det er dejlig at folk vil hjælpe da det kan være svært at se ens egene fejl..


 


Lige nu har jeg kun Decoy og Alma og Jacob men vil dog gerne finde nogle andre mærker at supplere med.. evt. nogle der ved hvordan man kommer med på modemesse i Bellacentret til den tid?


Tøjet som hedder Alma og Jacob er noget jeg selv designer og producerer og meget af det er unika, der er dog ikke så meget af det endnu da jeg skal have lavet nogle flere modeller.. men det kommer!


 


Ja molton er en fleece, og vil jeg da lige gå ind og rette.


Da tøjet som sagt er unika fås ikke i alle størrelser men skal have arbejdet på flere og andre modeller.


 


Ideen med at skrive lidt mere om hvad økologisk indebære vil jeg da lige tage til mig og skrive lidt omkring!


 


Det med menuen kan jeg godt følge dig i og vil da lige prøve og se om jeg kan ændre det.


 


Er glad for du syntes om billederne for har selv taget dem og klippet baggrunden væk hvilket ikke altid er lige nemt.


 


Den æske chokolade koster omkring 100kr men måske man skulle udlodde noget fra Alma & Jacob oven i.


 


Mange tak igen fordi du bruge lidt af din tid, og jeg vil helt klart tage det til mig og gå i gang med at arbejde på det..


 


Med venlig hilsen


Agnete Justesen


 


Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det er superfedt, at komme her på Amino og få lidt feedback og hjælp og gode idéer og så meget andet.

Unikt - det gør det jo endnu mere lækkert, efter min mening.  

Hvordan klipper du baggrunden væk? Hvilket program bruger du?

 

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik R.

 

Jeg vil også sige 1000 tak til dig fordi du har brugt din tid på at hjælpe mig..

 

Er glæd for du syntes er en pæn shop men farverne kan jeg ikke ændre på, men er nu også selv glad for som den er

Den der med gavekort vil jeg lige prøve at finde ud af, mit problem er bare lige hvordan det forgår i ens system?

 

Vil lige prøve at se om jeg kan ændre det med køb knappen.. for det lyder som en rigtig god ide.

 

Mange tak igen for din hjælp og vil tage det til mig og gå i gang med det samme.

 

Med venlig hilsen

Agnete Justesen

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tanja.

 

Ja det er et godt sted at få feedback må man sige.

 

Jeg bruger et gratis program der hedder Gimp det er faktisk et helt fint program og så er det gratis

 

Med venlig hilsen

Agnete Justesen

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nina.

 

Jeg prøver lige at undersøge det med nyhedsbrevet men du er kommet i systemet

1000 tak for din ros af Alma & Jacob, syntes det gør det hele lidt mere spændende at der ligger en historie bag.. og jeg har helt sikkert meget at arbejde med endnu det her er kun en begyndelse.

Mange tak fordi du brugte lidt af din tid på Alma & Jacob.

 

Medvenlig hilsen

Agnete Justesen

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Agnete

 

Allerførst tillykke med din shop. Den er fin og enkelt opbygget. Hvis jeg skal komme med et par gode, så ville jeg, som de andre også er inde på, vælge at give et gavekort istedet for chokolade. På den måde får du en kunde, oveni at du får en vinder (hvis du forstår?).

Dernæst så kan jeg ikke finde dine forretningsbetingelser og dem skal du have med, så folk kan se hvad de kan forvente af leveringstider, fragtpriser og øvrige lovgivning.

Jeg ville også på sigt vælge at have flere muligheder for kortbetaling. Du har kun Dankort, men mange betaler med andre typer af kort, som du hermed afskærer dig fra og det er synd.

Jeg ville også skrive noget mere om mærkerne. Fortælle hvordan de er lavet og hvorfor du har valgt dem. Er de f.eks. lavet efter Fairtrade princippet og endelig ville jeg bruge ordet "økologisk" meget mere under de enkelte produkter, da det dermed øger din placering i søgemaskinerne :) Skriv f.eks. noget i retning af: "lavet af det fineste økologiske bomuld". En anden grund til at nævne mærkerne er også at hvis mødre gerne vil have økologisk tøj, så kender de godt mærkerne og søger efter dem - så også her vil det gavne dig i søgemaskinerne + at det giver dine kunder en fin viden om tøjet.

 

Du efterspørger flere mærker og adgang til modemessen i Bella. Når du har et cvr.nr. så kan du frit tilmelde dig messen (www.ciff.dk), hvor der er flere mærker. Bl.a. Ballade, som er dansk økologisk børnetøj - og han er da Amino, men jeg har lige glemt navnet (undskyld) :)

 

Det var lige lidt input herfra. Jeg ønsker dig held og lykke med butikken

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)