Hej Tanja.
Først vil jeg lige sige 1000 tak for konstruktive kritik, har fået noget at arbejde med men det er dejlig at folk vil hjælpe da det kan være svært at se ens egene fejl..
Lige nu har jeg kun Decoy og Alma og Jacob men vil dog gerne finde nogle andre mærker at supplere med.. evt. nogle der ved hvordan man kommer med på modemesse i Bellacentret til den tid?
Tøjet som hedder Alma og Jacob er noget jeg selv designer og producerer og meget af det er unika, der er dog ikke så meget af det endnu da jeg skal have lavet nogle flere modeller.. men det kommer!
Ja molton er en fleece, og vil jeg da lige gå ind og rette.
Da tøjet som sagt er unika fås ikke i alle størrelser men skal have arbejdet på flere og andre modeller.
Ideen med at skrive lidt mere om hvad økologisk indebære vil jeg da lige tage til mig og skrive lidt omkring!
Det med menuen kan jeg godt følge dig i og vil da lige prøve og se om jeg kan ændre det.
Er glad for du syntes om billederne for har selv taget dem og klippet baggrunden væk hvilket ikke altid er lige nemt.
Den æske chokolade koster omkring 100kr men måske man skulle udlodde noget fra Alma & Jacob oven i.
Mange tak igen fordi du bruge lidt af din tid, og jeg vil helt klart tage det til mig og gå i gang med at arbejde på det..
Med venlig hilsen
Agnete Justesen