Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en HAJ til SEO ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, som overskriften siger så søger jeg en gut der kan skrive nogle SEO venlige tekster, overskrifter osv.

Dette skal helst holdes til en fornuftig pris, jeg har forsøgt selv at lave siden SEO venlig men jeg er helt sikker på at der kan lægges mange flere kræfter i den, og dette forhåbentligt vil vise sig på antal besøgende.

Mit budget er selvfølgeligt ikke milliardstort så det kræver at du mener du kan gøre en forskel for små midler.

Jeg forestiller mig at du starter med at bruge x antal timer på siden i opstart og derefter kører vedligeholdelse x antal timer om måneden.

Jeg kunne rigtig godt bruge anbefalinger til folk som i andre har gode erfaringer med.

Det drejer sig primært om iPhonebasen.dk og på sigt Gadgetbasen.dk 

De bedste hilsner Michal Johansen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:15

Hej Michael,

Jeg kan godt hjælpe dig med at finde en til dit budget. Jeg kender mange unge som gør det godt og på freelance basis.

Kontakt mig på mail@casperblom.dk, hvis jeg skal hjælpe dig videre :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Så du søger en HAJ til prisen af en sild? :)

Det vil nok være godt hvis du skrev hvad du selv forventede af budget, så hajerne måske med det samme kan gå udenom, hvis budgettet reelt kun er til en sild.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 16:35

Jamen et forventet budget er cirka 2000 kr om måneden til at starte med, og forhåbentligt mere løbende som der kommer flere besøgende = mere salg.

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 17:11

Hej Michael. 

Det er begrænset, hvad du kan få af SEO-haj for det budget, det ville nok ikke være en opgave Thomas Rosenstand ville påtage sig ;-) Derimod ville jeg rigtig gerne gerne være dig behjælpelig med mine kompetencer - skriv en mail på es@nuvochop.com for at høre mere om, hvad jeg kan hjælpe dig med. 

Mvh 

Emil Schmidt

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:17

Michal Johansen:

Jamen et forventet budget er cirka 2000 kr om måneden til at starte med, og forhåbentligt mere løbende som der kommer flere besøgende = mere salg.

Hej Michal

Se det var jo fint at der kom lidt omkring budgettet med, efter at have læst din trådstart, troede jeg du måske kun havde 500,-/måned.

Jeg håber du finder den rette.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)