Hej, som overskriften siger så søger jeg en gut der kan skrive nogle SEO venlige tekster, overskrifter osv.
Dette skal helst holdes til en fornuftig pris, jeg har forsøgt selv at lave siden SEO venlig men jeg er helt sikker på at der kan lægges mange flere kræfter i den, og dette forhåbentligt vil vise sig på antal besøgende.
Mit budget er selvfølgeligt ikke milliardstort så det kræver at du mener du kan gøre en forskel for små midler.
Jeg forestiller mig at du starter med at bruge x antal timer på siden i opstart og derefter kører vedligeholdelse x antal timer om måneden.
Jeg kunne rigtig godt bruge anbefalinger til folk som i andre har gode erfaringer med.
Det vil nok være godt hvis du skrev hvad du selv forventede af budget, så hajerne måske med det samme kan gå udenom, hvis budgettet reelt kun er til en sild.
Det er begrænset, hvad du kan få af SEO-haj for det budget, det ville nok ikke være en opgave Thomas Rosenstand ville påtage sig ;-) Derimod ville jeg rigtig gerne gerne være dig behjælpelig med mine kompetencer - skriv en mail på es@nuvochop.com for at høre mere om, hvad jeg kan hjælpe dig med.
Mvh
Emil Schmidt
Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!