Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skolerelateret hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 20
Fra  c Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg studerer til webintegrator i Odense, og p.t. har vi fået stillet en opgave vedr. at lave en basal webshop.
Jeg har valgt at lave en hjemmeside, til en fiktiv virksomhed der sælger mobiler. 

Til dette har jeg valgt at eksperimentere en del design-mæssigt. Indtil videre er det faktisk kun login/registrer-knappen der virker, og resten er udelukkende design.

Hvad synes folk om ideen med at lave et billede af en mobil om til en navigation? Jeg kan ikke blive enig med mig selv, om det er at køre det temaet for langt ud. Og hvis jeg skal ændre det, så vil jeg af gode grunde hellere gøre det her på 1. dagen, end 2 dage før projektet skal fremlægges ;)

I bund og grund er mit spørgsmål: Hvad synes I? Bliver det en smule "for smart"?

http://rasmusr.wi6.sde.dk/loan/

Hilsen,
Rasmus

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:29

RasmusRM:

I bund og grund er mit spørgsmål: Hvad synes I? Bliver det en smule "for smart"?

Nej ... tværtimod faktisk, det er ikke særlig kønt. Grafikken ligner, lige bortset fra telefonerne som selvsagt er nye, noget fra 90/00'erne. Nu ved jeg ikke om i bliver bedømt visuelt også eller om det kun handler om programmering? Men det der kan jég lave bedre ... og jeg er som du kan se bestemt ikke grafiker :-)

Desuden er min erfaring med skoler at det bedst betaler sig at være tro mod det klassiske, lærere er ikke glade for nye revolutionerende ideer :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:41

Hej Rasmus,

Egentligt ret smart, men havde jeg ikke læst dit indlæg, så ville jeg nok ikke havde haft fantasi til at tro, at telefonen er en menu.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10

Hej Rasmus

Hvis du vil tjene lidt ved siden af SU'en så send mig en PB.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 20
Fra  c Skrevet kl. 20:15

Mener du mine banners og logo? Hvis ja, så kan jeg vel roligt afsløre, at jeg ikke ligefrem er noget photoshop geni Big Smile

Det var nu mere i bund og grund mht. brugervenlighed.

Og må nok gi' dig ret, Robert. Jeg må se, om jeg kan finde på en måde at fremhæve menuen lidt :) 

Tak for jeres svar. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:18

en mere overskuelige menu mangler der på siden , jeg kan ikke finde rundt på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)