Jeg studerer til webintegrator i Odense, og p.t. har vi fået stillet en opgave vedr. at lave en basal webshop. Jeg har valgt at lave en hjemmeside, til en fiktiv virksomhed der sælger mobiler.
Til dette har jeg valgt at eksperimentere en del design-mæssigt. Indtil videre er det faktisk kun login/registrer-knappen der virker, og resten er udelukkende design.
Hvad synes folk om ideen med at lave et billede af en mobil om til en navigation? Jeg kan ikke blive enig med mig selv, om det er at køre det temaet for langt ud. Og hvis jeg skal ændre det, så vil jeg af gode grunde hellere gøre det her på 1. dagen, end 2 dage før projektet skal fremlægges ;)
I bund og grund er mit spørgsmål: Hvad synes I? Bliver det en smule "for smart"?
I bund og grund er mit spørgsmål: Hvad synes I? Bliver det en smule "for smart"?
Nej ... tværtimod faktisk, det er ikke særlig kønt. Grafikken ligner, lige bortset fra telefonerne som selvsagt er nye, noget fra 90/00'erne. Nu ved jeg ikke om i bliver bedømt visuelt også eller om det kun handler om programmering? Men det der kan jég lave bedre ... og jeg er som du kan se bestemt ikke grafiker :-)
Desuden er min erfaring med skoler at det bedst betaler sig at være tro mod det klassiske, lærere er ikke glade for nye revolutionerende ideer :-)