Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til min litteraturside?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

 

Jeg har nu længe læst med herinde uden nogensinde rigtig at skrive, og har fået rigtig mange gode ideer hen af vejen. Det har nu altsammen udmøntet sig i, at jeg - som så mange andre - har fået lysten til at lave en hjemmeside over en af mine hobbyer jeg ikke følte var særlig godt dækket i den retning jeg ønskede.

 

Derfor har jeg lavet en side, der gerne med tiden skulle blive et træfpunkt for mennesker med en interesse i litteratur på både højt, lavt og mellem niveau. Naturligvis ønsker man dog altid lidt gode råd og eventuelle kommentarer til hvad der burde gøres bedre osv. Siden kan ses her: www.bookmania.dk

 

Udover det ville jeg også sætte pris på, hvis nogle havde ideer til hvordan jeg eventuelt kunne genere mere traffik. Nu har jeg ikke et domæne, der popper op på Google særlig lidt ved søgeord som fx "litteratur" eller "bøger/bog", men har til gengæld indrettet titlen på siden i den retning. Jeg har indtil videre lavet en aftale med en enkelt online boghandel om, at de sender mit rss feed på deres siden og derfra linker videre til min side. Det har givet et lille opsving i antal besøgende.

 

Siden er lige nu ret ny, men temmelig ambitøs. Comments please :)

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da et meget pænt Joomla-forum ;-)
Det statistik-link i øverste højre hjørne ville jeg flytte ned i bunden eller helt fjerne.

FK

Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det er meget tydeligt Joomla, men det er vel svært at undgå når man nu bruger lige præcis Joomla. Jeg finder Joomla særdeles effektivt for mit behov, og så er det gratis - hvilket klart er en fordel.

 

Okay, hmm. Må indrømme, at jeg med vilje har placeret det statistik link der for at motivere folk til at læse videre.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)