God middag allesammen :) Skal til at starte min e-shop, har alle mine produkter klar og har købt et template jeg vil bruge. 1) Produkterne er digitale, så det skal være sådan at når man køber et produkt bliver der sendt et DL link til din mail med det samme hvor du har mulighed for at downloade produktet. 2) Henviser til nedenstående billede. Her skal der være en lille musikafspiller. de to blå prikker skal være play og pause knapper og den røde streg en bar der viser hvor meget der er spillet. mp3 filen er på 1-4min afhængig af produktet 3) Henviser igen til nedenstående side, hvor vi nu er inde på produktsiden. her skal også være en afspiller magen til denpå ovenstående. 4) shoppen sælger produkter henvendt til hele verden, der skal derfor være et betalings system der kan benyttes af stort set alle kort fra alle lande. Det var så det. Håber der er nogen der har en ide om hvad det vil koste at få lavet. :) OBS: gør opmærksom på at jeg kun efterspørger et uforpligtende tilbud da jeg lige pt. mangler likvider til at gennemføre det :( |
Kan det virkelig passe der ikke er nogen herinde der ved noget om det :)