Nej, det kan der være noget om - men at domænet er registreret i 1997 og ikke bliver brugt til noget som helst taler jo netop for at spørger har mere ret til domænet...
Du ved jo ikke om det bliver brugt i noget offline kampagnefremstød omkring juletid eller om der er mailadresser tilknyttet domænet, så det giver absolut ikke spørger mere ret til domænet end andre, der skal altså langt mere tungvejende argumenter til før man "bare" får overdraget et domæne :-)
Nej, det kan der være noget om - men at domænet er registreret i 1997 og ikke bliver brugt til noget som helst taler jo netop for at spørger har mere ret til domænet...
Du ved jo ikke om det bliver brugt i noget offline kampagnefremstød omkring juletid eller om der er mailadresser tilknyttet domænet, så det giver absolut ikke spørger mere ret til domænet end andre, der skal altså langt mere tungvejende argumenter til før man "bare" får overdraget et domæne :-)
Det er nok nemmer at prøve om den nuværende ejer vil sælge
der skal altså langt mere tungvejende argumenter til før man "bare" får overdraget et domæne :-)
Et godt argument er jo at registranten har bedt om et tilbud på domænet - det antyder jo at han har domænet for at kunne sælge det videre, hvilket ikke er tilladt.
Men du har ret i at det ikke er til at vide om han bruger domænet i perioder - og måske til ting der ikke umiddelbart er synlige. Men umiddelbart er der jo ikke noget der tyder på det.
Men som nævnt skrev jeg også at det nok var klart det nemmeste at forsøge en hurtig handel for et mindre beløb.
vis man tjekker inden på forskellige hosting sider er domænet ikke betalt endnu til den næste periode lige skal han nok betale inden for de næste 2-3 uger omkring måske mere men det er lidt forskelligt hvor hurtigt det deaktiveres med det er den 2 oktober i dag og betalings dato er gået over nu
når det deaktiveres skal man vente 3 måneder så er det ens domæne , jeg har tjekket igen i dag og er ikke betalt , så det haster lidt han eller hun skal betale den næste periode vis vil beholde domænet nummer jeg ville sætte mig på vente liste hos dk hostmaster hurtigste muligt https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/venteliste/?no_cache=1
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows