Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rubrik 320-335

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej - jeg er ny bruger her, og har kigget i nogle af trådene/svarene vedrørende skat, men har ikke fundet noget, der kan hjælpe mig. Det er måske også et lidt specielt problem. Jeg har i 10 år selv udarbejdet mit årsregnskab og udfyldt den udvidede selvangivelse. Mit regnskab består blot af en specificeret resultatopgørelse (og dette har Skat altid godtaget, vel nok fordi min omsætning er så lille  ), som jeg altid har vedlagt selvangivelsen. I år ville jeg angive online på skat.dk, men så skal jeg vist også udfylde rubrik 320-335. Problemet er, at man her bruger andre regnskabsmæssige udtryk, end jeg gør i mit regnskab, så jeg kan ikke umiddelbart overføre beløbene. Det jeg savner, er en rubrik til administrationsomkostninger. Jeg kan slet ikke se, hvor det skulle kunne passes ind.

Er der nogen, der ved det ?

På forhånd tak - og jo, det er sidste frist for indtastning i dag; det ved jeg.

Hanne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hej!

Er din omsætning over 300 tkr?

Hvis ikke, skal du kun udfylde rubrik 300-306.

/Peter

Tilmeldt 2. Jul 07
Skrevet kl. 12:57
Hej og tak; nej, min omsætning var sidste år ikke over 300.000, og jeg ved, at jeg kunne vælge ikke at medsende regnskabsoplysninger. Men hvad så med de udgifter i virksomheden, som jeg trods alt har haft ? Så får jeg jo ikke mulighed for at trække dem fra overskuddet, eller er det mig, der er tosset ?

Hanne

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Hej!

Jo da . Du skal bruge rubrik 111/112 og rubrik 114/117.

/Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Og så bare rubrik 300-306 på side 4 på selvangivelsen.

/Peter

Tilmeldt 2. Jul 07
Skrevet kl. 13:28

Nu forstår jeg det, men utroligt at jeg ikke kunne se det før. Tusind tak for den fantastisk hurtige hjælp !

Hanne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)