Vores internetbutik vokser, derfor skal vi flytte vores Dandomain shop fra version 4 til version 5. Har du erfaring i shop 4 eller 5 og kan arbejde målrettet på opgaven, så kontakt Lasse.
Efter flytning af shop vil der være mulighed for fast tilknytning til vores shop, da vi har mange opgaver der skal løses.
Jeg kan varmt anbefale www.cygnet - Kristian, han vil kunne hjælpe dig! Jeg har netop i den grad piftet min forside m.m. op - og jeg er super tilfreds..
Tak for anbefalingen Steen - veludført arbejde betaler sig. Men som Steen skriver er et af vores fokus områder hos cygnet DanDomain shops og vi har lige lavet en konvetering fra version 4 til 5.5 af www.equip.dk.
Jeg kan ikke give en fast pris på en sådan konvetering, da der er mange variabler i sådan en opgave - men timesatsen er 350 kr. Hvis du er interesseret så kan sende mig link til site til ks@cygnet.dk så kan jeg komme med et estimat. Vi er med i driften af 8 dandomain shops pt. hvilket giver os en bred viden omkring opbygningen, dette betyder vi sagtens løbende kan rådgive dig og hjælpe med finpudsninger.