Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flytning af web.shop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Vores internetbutik vokser, derfor skal vi flytte vores Dandomain shop fra version 4 til version 5. Har du erfaring i shop 4 eller 5 og kan arbejde målrettet på opgaven, så kontakt Lasse.

Efter flytning af shop vil der være mulighed for fast tilknytning til vores shop, da vi har mange opgaver der skal løses.

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 15:37
Hej Lasse, har selv kørt med DanDomain shop 4 og shop 5, samt været betatester på den nyeste 5''er der blev frigivet i februar.

Send en mail og lad os tage den derfra.

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 15:49
Hej Lasse

Jeg kan varmt anbefale www.cygnet - Kristian, han vil kunne hjælpe dig! Jeg har netop i den grad piftet min forside m.m. op - og jeg er super tilfreds..

Good luck med det.

M.v.h.

Stones

Dit e-byggemarked 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:06
Hej Lasse,

Tak for anbefalingen Steen - veludført arbejde betaler sig. Men som Steen skriver er et af vores fokus områder hos cygnet DanDomain shops og vi har lige lavet en konvetering fra version 4 til 5.5 af www.equip.dk.

Jeg kan ikke give en fast pris på en sådan konvetering, da der er mange variabler i sådan en opgave - men timesatsen er 350 kr. Hvis du er interesseret så kan sende mig link til site til ks@cygnet.dk så kan jeg komme med et estimat. Vi er med i driften af 8 dandomain shops pt. hvilket giver os en bred viden omkring opbygningen, dette betyder vi sagtens løbende kan rådgive dig og hjælpe med finpudsninger.

Her er et par eksempler mere på butikker i 5.5: www.billigedaek.dk & www.prinsesseskabet.dk

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)